وی ادامه داد: هماکنون ۴۳۰ شهر سرویسهای آسیاتک را ارائه میکنند. هزارو ٥٠٠ مرکز مخابراتی نیز در حال خدمات به مشترکان هستند. هدف اصلی نیز نزدیکشدن به مشتریان بوده که با ارائه خدمات به مجتمعهای مسکونی، در حال تحقق است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه توسعه فروش عامل محور است، تأکید کرد: ۷۰۰ عامل اصلی و پنج هزار عامل فرعی فروش شرکت در سراسر کشور فعال هستند.سال گذشته با تمام مشکلاتی که در تعامل با شرکت مخابرات داشتیم، بیش از ١,٣ میلیون پورت در اختیار حدود یک میلیون مشترک فعال قرار دادیم.
یوسفیزاده درباره برنامههای آسیاتک گفت:توسعه سرویسدهی در کلانشهرها و پرسرعتکردن خطوط در مناطق پرتردد یکی از اهداف سال آینده است. استراتژی کلان شرکت آسیاتک این است که در شش سال آینده روند رشد محتوی را همچنان طی کند و در رشد ترافیک داخلی و بینالمللی از سال ۹۲ تاکنون به ۱۲۰ گیگ در سال برسد.