---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ایران خودرو

ایران خودرو قیمت ۱۲ مدل از محصولات را در آبان سال جاری افزایش داد.

روغن

شرکت های روغنی 13 کشور خارجی به ایران می آیند تا در نمایشگاه بین المللی روغن های خوراکی، دانه های روغنی ، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور داشته باشند.

قطب سوم خودرو ایران

مدیر بازاریابی آرین موتور، در مورد ورود قطب سوم خودرو به ایران و شانس برندهای مختلف برای قرار گرفتن در این جایگاه گفت: گرایش دولت و وزارت صنعت به سوی فرانسوی ها است و این روند از وزارت صنعت دولت قبل آغاز شده بود.وی ادامه داد: رنو قرار گذاشته است تا اواخر سال ۹۷ تولید در ایران را آغاز کند و بی شک تمرکز دولت برای قطب سوم هم بر اساس همکاری با یکی از شرکت های فرانسوی خواهد بود.

کارخانه تولید سیمان ایران در غنا

کلنگ احداث کارخانه تولید سیمان ایران در غنا با حضور محمود حجتی، وزیر کشاورزی ایران به زمین زده شد.کارخانه ۳۰ میلیون دلاری سیمان ایلام در منطقه صنعتی داوا در شهر آکرا احداث خواهد شد و انتظار می رود در طی ۲ سال به بهره برداری برسد. ۹۰ درصد از سهام این کارخانه متعلق به طرف ایرانی است و ۱۰ درصد مابقی به غنا تعلق دارد.

قیمت نان

رئیس اتاق اصناف ایران از موافقت ستاد تنظیم بازار با درخواست نانوایان برای افزایش قیمت 15 درصدی خبر داد.

آمار تولید پژو ۲۰۰۸

آمار رسمی وزارت صنعت حاکی از تولید تنها ۴ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تا پایان مهر دارد اما یک منبع آگاه از تولید حدود هزار و ۵۰۰ دستگاه در ایران‌خودرو خبر داد.

نیروکلر

مجمع سالانه شرکت نیروکلر با سرمایه اسمی 40 میلیارد تومانی، درحالی با اکثریت 90.7 درصدی سهامداران تشکیل و با تقسیم سود ۲۱ تومانی هر سهم همراه شد که قصد راه اندازی طرح توسعه در دو ماه آینده را دارد.با اجرای این طرح ظرفیت تولید شرکت از 40 به 95 تن کلر در روز افزایش می یابد،اگر این طرح اجرا نمی شد از لحاظ مالی شرکت در افق 1404 به نقطه سربه سر رسیده و زیان ده می شد .

قیمت قطعی و نهایی کوییک

کوییک به زودی و با قیمت نهایی و قطعی ۴۲ میلیون تومان پیش فروش خواهد شد.در این طرح که زمان شروع آن هنوز مشخص نشده، قرار است ازعلاقه‌مندان مبلغ ۱۹ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت شود.سود مشارکت در این طرح ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد از سوی سایپا تعیین شده است. موعد تحویل این خودرو زمستان سال جاری اعلام شده است.

بیمه آسیا

در پی اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب عضو غیر موظف هیأت مدیره بیمه آسیا، نماد این شرکت بورسی با سرمایه 230 میلیارد تومانی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

برقی کردن راه‌آهن تهران ـ مشهد

هیأت وزیران مجوز ضمانت‌نامه لازم‌الاجرا شدن موافقتنامه مالی پروژه برقی کردن راه‌آهن تهران ـ مشهد را صادر کرد.

صادرات سنگ‌آهن ایران

میزان صادرات سنگ‌آهن ایران در هفت ماهه سال جاری در آستانه ۶۰۰ میلیون دلار قرار گرفت. براساس آمار گمرک ایران از حجم تجارت خارجی در هفت‌ماهه سال جاری، در این مدت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تن سنگ‌آهن هماتیت دانه‌بندی به هم فشرده نشده از ایران صادر شده است که به این ترتیب ارزآوری صادرات این محصول در این مدت ۵۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بوده است.

کی بی سی
شرکت دارویی کی بی سی که اخیرا" مجوز افزایش سرمایه 26 درصدی را از سازمان بورس گرفته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد تا با رای سهامداران 24 میلیارد تومانی شود."کی بی سی" ساعت 9 یکشنبه 5 آذر در خیابان الوند، کوچه آویز، پلاک 5 جهت تصمیم گیری به این مجمع می رود.تامین مالی این شرکت با هدف اصلاح ساختار مالی از طریق جلوگیری از خروج سرمایه در گردش و افزایش سودآوری و از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام می پذیرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی