---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 دی ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

وآذر
شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان از برنامه افزایش سرمایه 900 درصدی خبر داد ."وآذر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف تحصیل سرمایه گذاری جدید شود.

خمحور

شرکت محور خودرو از برنامه افزایش سرمایه 2048 درصدی خبر داد."خمحور" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 42 به 903.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

غچین

شرکت چین چین مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس گرفت ."غچین" سرمایه فعلی را از 24 به 84 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

پتایر

 ایران تایر افزایش سرمایه  3350 درصدی را مورد موافقت قرار داد.سرمایه فعلی "پتایر" از 28.6 به 988.2 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

بسویچ

شرکت پارس سویچ از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 140 درصدی خبر داد."بسویچ" درصدد است سرمایه فعلی را از 100 به 240 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال و صرف تامین منابع مالی طرح تولید کلید تب چنجر خواهد شد.

غزر

مجمع فوق العاده شرکت زر ماکارون درخصوص افزایش سرمایه با حضور 86 درصدی سهامداران در محل کارخانه برگزار و طبق مجوز سازمان بورس، افزایش سرمایه 100 درصدی از سود انباشته تصویب شد."غزر" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 160 به 320 میلیارد تومان رساند.

خبهمن

گروه بهمن از برنامه افزایش سرمایه 2001 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."خبهمن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از هزار میلیارد تومان به 21 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این خودروساز از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهره مندی از معافیت مالیاتی و مزایای مقرر در ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی شود.

وهور

شرکت مدیریت انرژی تابان هور مجوز افزایش سرمایه 1554 درصدی را از سازمان بورس گرفت."وهور" سرمایه فعلی را از 400 میلیارد تومان به 6.6 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

زبینا

کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور مجوز افزایش سرمایه 810 درصدی را از سازمان بورس گرفت.تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

قشهد

شرکت شهد مجوز افزایش سرمایه 74 درصدی را از سازمان بورس گرفت."قشهد" سرمایه فعلی را از 40 به 69.4 میلیارد تومان می رساند. 654.4 میلیون تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 28.8 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

وپاسار

بانک پاسارگاد از برنامه افزایش سرمایه 53 درصدی خبر داد ."وپاسار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6.5 به 10 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود میزان سودآوری سهامداران، حفظ و توسعه سهم بانک از بازار، فراهم آوردن زمینه گسترش فعالیت های بانکی و افزایش ضریب کفایت سرمایه شود.

حرهشا
مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس با توجه به عدم اظهار نظر حسابرس شرکت رهشاد سپاهان نسبت به صورت های مالی سالانه حسابرسی شده منتهی به اسفند ۹۸، نماد "حرهشا" از تابلو زرد به نارنجی انتقال یافته و قابل معامله است.رهشاد سپاهان با سرمایه بسیار اندک 1.5 میلیارد تومانی از 15 اسفند 90 به تابلو زرد بازار پایه منتقل شد و درحال حاضر نیز به تابلو نارنجی تنزل یافته است.

پذیره نویسی"زرین"

صندوق سرمایه گذاری زرین کوروش در نظر دارد 100 میلیون واحد سرمایه‌گذاری را از طریق کارگزاران و به روش قیمت ثابت (معادل ارزش مبنا)، پذیره نویسی کند .دوره پذیره نویسی "زرین" از سه شنبه 23 دی به مدت سه روز ( تا 27 دی) بوده و مبلغ قابل پرداخت به ازای هر واحد 1000 تومان است که تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحدها دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله صورت می پذیرد.همچنین در این پذیره‌نویسی حداقل و حداکثر واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره‌نویسی 9 و 99 میلیون واحد و تعداد واحدهای سرمایه گذاری ممتاز یک میلیون است. حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی نیز نامحدود است. چنانچه سقف تعیین شده جهت پذیره نویسی قبل از انقضای مهلت، تکمیل و وجوه مربوطه تامین شود، عملیات پذیره نویسی متوقف خواهد شد مگر آنکه با درخواست مدیر صندوق، موافقت سازمان برای افزایش سقف واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی اخذ شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی