بانک ملت امکانی برای سهامداران فراهم کرده که با برقراری تماس تلفنی مانده سهام، مطالبات و سایر اطلاعات مرتبط با سهامداران به طور هوشمند اعلام می شود.
براین اساس سهامداران بانک ملت می توانند با شماره گیری ۱۵۵۶ و سپس گرفتن شماره ۵ به سامانه بورس وارد و سپس با شماره گیری عدد ۲ از آخرین قیمت سهام بانک، با گرفتن عدد ۳ از میزان سود هر سهم، با گرفتن شماره ۴ از سرمایه بانک ملت، با گرفتن شماره ۵ از زمانبندی پرداخت سود سهام بانک، با گرفتن شماره ۶ از زمان، تاریخ، محل تشکیل و دستور جلسه مجامع عمومی، با گرفتن شماره ۷ از صورت های مالی سالانه حسابرسی شده و با گرفتن شماره ۸ از سایر اطلاعات مربوط به شرکت آگاهی یابند یا با شماره گیری عدد ۹ با اداره سهام بانک ملت ارتباط برقرار کنند.
شماره گیری عدد صفر نیز برای آگاهی از نحوه تکمیل فرم اطلاعات سهامداری سهامداران بانک ملت تعبیه شده است.
اطلاع رسانی صحیح و به موقع، مدیریت بهینه زمان و پرداختن به سایر امور ضروری اداره بورس و سهام، ارتقای کیفیت پاسخگویی و استاندارد سازی پاسخ ها، فراهم ساختن امکان ویرایش و به روزرسانی اطلاعات مورد درخواست ذینفعان از عمده ترین مزایای راه اندازی این سامانه است.
بانک ملت اواسط خرداد 94 در جشنواره ملّی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان و براساس نظرسنجی مردمی سراسر ایران در دو بخش خدمات بانکی و بانکداری اینترنتی به عنوان برند محبوب ملی سال ۹۳ ایران دربین تمامی بانک های کشور انتخاب شده است.