---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

اوان

امروز چهارشنبه 10 درصد سهام شرکت مبین وان کیش در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه و طی آن 10 میلیون سهم به روش ثبت سفارش به عموم واگذار می شود در عرضه اولیه "اوان" محدوده قیمتی هر سهم برای کشف قیمت 340 تا 347 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 450 سهم تعیین شده است.

وغدیر
توافقنامه مشارکت و سرمایه‎گذاری سه‎جانبه در توسعه طرح‎های توسعه میدان‌های نفت و گاز، میان شرکت اکتشاف و تولید غدیر (به نمایندگی از سرمایه‎گذاری غدیر)، شرکت زاروبژنفت روسیه و شرکت یونیت اینترنشنال ترکیه در مسکو امضا شد.

بیمه دانا

بیمه دانا که جزو شرکت های مشمول اصل 44 بوده ، درصدد است با موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 145 درصدی، سرمایه فعلی را به 250 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"دانا" که با سرمایه اسمی 102 میلیارد تومانی در بورس حاضر است، از محل آورده نقدی سهامداران با هدف ارائه به مجمع فوق العاده جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی انجام شده است.

سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص مذاکرات شرکت با نیسان گفت: مذاکرات با پیشرفت خوبی ادامه دارد و شرکت نیسان تا حدودی شرایط ما را پذیرفته و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسیم.

اوان
در حالی حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 450 سهم "اوان" تعیین شده بود که در نهایت به هر کد 122 سهم تعلق گرفت.

فرآور
مدیرعامل شرکت فرآورى معدنى ایران خبر از شکسته شدن رکود پنج ساله تولید شمش روى با تولید ٢٢٢٧ تن در سه ماهه نخست سالجارى داد و افزود در صورت ماندگارى این سطح قیمت جهانى شاهد تعدیلات مناسبى تا پایان سالجارى خواهیم بود .

سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپادر مورد آخرین وضعیت قرارداد سیتروئن گفت: مذاکرات ما با سیتروئن تمام شده و مطابق برنامه‌ریزی انتظار داریم اولین خودروی تولیدی این شرکت تا آخر سال جاری به بازار عرضه شود.
خودرو
با گذشت بیش از یک ماه از صدور مصوبه شورای رقابت برای افزایش 2.69 درصدی قیمت خانواده پژو و سمند و رشد 1.25 درصدی قیمت خانواده پراید و تیبا، رکود بازار و نبود مشتری باعث شده تا خودروسازان فعلاً برای افزایش قیمت محصولاتشان اقدامی نکنند تا شاید وضعیت بازار بهتر شود. هرچند با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر بازار خودرو رکود بیشتری را تجربه خواهد کرد
لبنی
معاون وزیر جهاد کشاورزی از رشد ۷۰ درصدی صادرات لبنیات کشور در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۴۰۴ هزار تن محصول لبنی صادر شده است. وی در ادامه میزان صادرات محصولات لبنی ایران طی چهار ماهه سال جاری را 404 هزار تن اعلام کرد و اظهارداشت: در این مدت ماهانه افزون بر 100 هزار تن صادرات انواع لبنیات در کشور انجام شده است.

کاهش تولید زغالسنگ

استخراج و تولید زغالسنگ در چین به طور چشمگیری کاهش یافته و حدود 320 میلیون تن یا 9 درصد نسبت به سال پیش از آن کمتر شده است.این میزان کاهش از کل تولید آفریقای جنوبی که پنجمین صادرکننده بزرگ زغالسنگ در جهان محسوب می شود، بیشتر است.سال گذشته تولید زغالسنگ در نقاط دیگر مانند آمریکا و استرالیا نیز کاهش یافت ومنجر به کاهش تولید این ماده معدنی در جهان به میزان 458 میلیون تن شد. آژانس بین المللی انرژی دلیل کاهش تولید زغالسنگ در جهان را کاهش تقاضای این ماده معدنی به ویژه برای تولید برق ذکر کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی