---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه"اوان"

مقرر شده سهام "اوان" معادل 10 میلیون سهم به روش ثبت سفارش چهارشنبه جاری 18 مرداد به عموم واگذار شود تا دومین شرکت جدید سال ( بعد از به پرداخت ملت) وارد بازار سهام شود.در این عرضه محدوده قیمتی هر سهم برای کشف قیمت 340 تا 347 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 450 سهم تعیین شده است.

پالایشگاه

بعد ازافزایش سود 34 ، 42 ، 94 ، 169 و 75درصدی 5 پالایشگاه بندرعباس ، اصفهان و لاوان،تبریز و شیراز ، آماده بازگشت به بازار سهام شدند

رکیش

در پایان معاملات امروز ، نماد کارت اعتباری ایران کیش برای برگزاری مجمع روز شنبه آینده متوقف می شود."رکیش"قصد دارد در مجمع فوق العاده در مورد افزایش سرمایه 53 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تصمیم گیری کند تا با رای سهامداران سرمایه 131 میلیارد تومانی را با هدف طرح توسعه و خرید دستگاه های پذیرنده به 200 میلیارد تومان برساند.

کچاد

شنیده میشود عمر ذخایر معادن چادرملو رو به اتمام بودن است و مدیران شرکت به دنبال برنامه هایى براى خرید معادن کوچک اطراف میباشند .

آپ

شرکت آسان پرداخت پرشین که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده، با اخذ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از سازمان بورس، روانه مجمع فوق العاده می شود و سرمایه فعلی را به 200 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی"آپ" از محل جذاب سود انباشته و با هدف تحقق طرح توسعه پایانه فروشگاهی صورت می گیرد.

فملی

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران اظهار کرد: هم اکنون مقاوم سازی تولید در شرکت وجود دارد و ۱۰۰۰ دلار از قیمت تمام شده محصول کاهش یافته و تمای بدهی های شرکت پرداخت شده است.

تاپیکو

سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) که سرمایه گذاری تامین اجتماعی با 73.6 درصد سهامدار عمده آن محسوب می شود، مجوز افزایش سرمایه 87 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا 3.8 هزار میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید."تاپیکو" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج سرمایه گذاری شده در سهام شرکت ها انجام می دهد.

قرارداد ایدرو ایران و رنو فرانسه

نیویورک تایمز گزارش داد امضای قرارداد 780 میلیون دلاری ایدرو ایران و رنو فرانسه آن هم در برابر قانون جدید تحریم‌های آمریکا ، برای رییس جمهور ایران پیروزی محسوب می شود.

شگل

شرکت گلتاش، با اخذ مجوز افزایش سرمایه 150 درصدی،سرمایه فعلی را با 3 هدف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده،اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی به 50 میلیارد تومان برساند.

100 درصد از این افزایش سرمایه "شگل" ( 20 میلیارد تومان) از محل جذاب سود انباشته و 10 میلیارد تومان هم را از محل اندوخته طرح و توسعه انجام می شود.

روی

همچنان موجودی انبارهای سرب و روی در حال کاهش است. در پی این روند کاهشی در موجودی آن‌ها، قیمت این ۲ فلز نیز در حال افزایش است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که روند صعودی قیمت روی تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و به سطح ۴ هزار دلار به‌ازای هر تن نیز خواهد رسید.

گکیش

شرکت توریستی و رفاهی آبادگران کیش که با سرمایه 4.32 میلیارد تومانی در فرابورس حاضر است، مجوز افزایش سرمایه 48 درصدی معادل 2.08 میلیارد تومان  را از سازمان بورس گرفت.

38 درصد معادل 1.6 میلیارد تومان از تامین مالی"گکیش" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و مابقی از محل سود انباشته است.

صادرات محصولات لبنی

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات لبنی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد را نشان می دهد.رکنی بیان داشت: هم اکنون ایران در تولید انواع محصولات لبنی اعم از شیر، ماست، دوغ، پنیر و غیره از شرایط بسیار مناسبی در سطح بازارهای منطقه برخوردار است.وی گفت: در گذشته ۹۰ درصد بازارهای هدف صادراتی محصولات لبنی ایران مربوط به دو کشورهای عراق و افغانستان بود که خوشبختانه این شرایط امروز دچار تغییر و تحول جدی شده است. معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر تولید کنندگان داخلی ۷۰ تا ۸۰ درصد بازارهای کشورهای همسایه اعم از عراق، افغانستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و … را زیر چتر پوشش خود دارند.وی تصریح کرد: جدا از این کشورهای اروپایی نیز از طرفداران محصولات با کیفیت و خوش طعم لبنیات ایران هستند و سالانه انواع لبنیات به بازارهای این کشورها سرازیر می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی