---------------------------------- ---------------------------------- شنیده ها و شایعات بازار۲۷ مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
  شنیده ها حاکی از انتظارات از تعدیل منفی مجدد عایدی هر سهم شتران در گزارشات ادواری با توجه به لحاظ نمودن نرخ کاذب 16،482 ریالی فروش بنزین در بودجه شرکت و عدم امکان دستیابی به مبلغ فروش بودجه شده می باشد.
  کهمدا مدیر عامل شرکت شیشه همدان: اتفاق خاصی در وضعیت فروش صورت نگرفته و هیچگونه تغییری که باعث تعدیل در شرکت باشد ایجاد نشده است .
    کگاز و کهمدا موافقت نهاد مسئول بازار با افزایش 10 درصدی نرخ فروش انواع بطری شیشه ای و قابلیت تعدیل مثبت سنگین درآمد در نمادهای کگاز و کهمدا
    کهرام  گویا تعدیل منفی برای نمادهای گروه کاشی سلسله وار خواهد بود و پس از تعدیل منفی حافظ، اینبار نوبت کهرام می باشد.
    در نماد تاپیکو اخباری مبنی بر احتمال تعدیل عایدی سود این شرکت از محل بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به گوش می رسد .
    در نماد سدور اخباری مبنی بر افزایش سرمایه سنگین از مبلغ ۸۰ میلیارد به ۸۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به گوش می رسد .
    در نماد خساپا شنیده هایی مبنی بر تصمیم این شرکت به اخذ وامی معادل ۸۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به گوش می رسد
    در نماد حفارس شنیده ها حاکی از عقد قرار جدید این شرکت با سایپا یدک می باشد .
    در نماد حکمت گفته می شود افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این شرکت به زودی بر روی کدال قرار خواهد گرفت .
     شنیده هایی مبنی بر لزوم تخلیه حباب و اصلاح قیمتی در نماد ثنوسا با توجه به عدم امکان دستیابی شرکت به مفروضات فروش و سود پیش بینی شده در بودجه سال مالی جاری به گوش می رسد.
    تاثیر اتصال بانک حکمت به شبکه سوئیفت و پتانسیل فروش دارایی ها می تواند مانع از افت بیشتر سهم شود. سهم در آینده نزدیک افزایش سرمایه 100 درصدی را روی کدال خواهد فرستاد که حرکت مثبتی را در سهم ایجاد خواهد کرد.
    شنیده ها حاکی از سیاست فروش بخشی از داراییها و اصلاح و تغییر در ترکیب پرتفوی وساپا در آینده ای نزدیک، قابلیت تعدیل مثبت سود هر سهم از 194 ریال فعلی به 300 ریال و برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته می باشد.
    شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه 180 درصدی بانک پاسارگاد از محل سود انباشته به گوش می رسد.
    خبرها حکایت از موافقت نهاد مربوطه با افزایش 10 درصدی نرخ بطری لایت و سایر بطری های شیشه ای از 3 ماهه دوم سالجاری و وعده تعدیل مثبت درآمد کگاز از 387 ریال فعلی به 550 ریال در نیمه دوم سال دارد.
    شنیده هایی مبنی بر قصد شرکت سایپا بر گرفتن وام 800 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی به گوش می رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی