---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 31 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

طرح جدید اروپا، چین و روسیه برای حفظ برجام

اروپا به همراه روسیه و چین به امید نجات برجام، در حال بررسی توافقی است که به موجب آن، ایران در ازای دریافت کمک مالی، برنامه موشک بالستیکی و فعالیت‌ها در منطقه را محدود می‌کند.

زیان سنگین سایپا

سایپا در برابر پیش بینی سود 113 ریالی هر سهم ، به زیان 256 ریالی رسیده  که معادل زیان خالص بیش از هزار میلیارد تومانی است.

خگستر

این زیرمجموعه ایران خودرو ،از فروش 6 ملک به ارزش 17.8 میلیارد تومان خبر داده که زمان اعلام نتایج هم 7 خرداد تعیین شده است.

بورس کالا

شرکت بورس کالا برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را اعلام کرد.

ایران تایر

این شرکت امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بعد از اعلام کاهش 88.6 درصدی سود سال مالی اسفند گذشته،بازگشایی می شود

ملی سرب و روی

در پایان معاملات امروز نماد شرکت ملی سرب و روی برای برگزاری مجمع سالانه بسته می شود.

فولاد آلیاژی ایران

فولاد آلیاژی ایران پیش بینی سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را از 128 به 184 ریال معادل 44 درصد افزایش داده که ناشی از کاهش قیمت تمام شده و افزایش قیمت فروش محصولات است.

شپارس

شرکت بین المللی محصولات پارس اعلام کرد مجوز افزایش قیمت انواع پودر شوینده که از 12 خرداد عملی خواهد شد، به میزان 12 درصد بوده و نرخ های فروش قبلی و جدید بر اساس متوسط نرخ مصرف کننده پودرهای شوینده این شرکت محاسبه شده است.

فولاد مبارکه

فولاد مبارکه قصد دارد تا پایان سال جاری به فروش ۷.۶ میلیون تن محصول دست یابد تا در مقایسه با سال گذشته ۶۰۰ هزار تن افزایش فروش را شاهد باشد.  رسانه های خارجی نوشتند فولاد مبارکه به دنبال کاهش تقاضای وارداتی برای ورق گرم است. در متن این خبر آمده، فولاد مبارکه خط تولید ورق های گرم با ضخامت زیر ۲ میلی متر را از ماه ژوئن (تیر ماه) راه اندازی می کند تا با این اقدام شاهد کاهش تقاضای وارداتی ورق زیر ۲ میلی متر و تامین آن در داخل باشد.
نفت سپاهان

خطوط نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک پرکنی این شرکت که منطبق با آخرین تکنولوژی روز اروپا از شرکت OCME ایتالیا خریداری شده ،اواخر سال گذشته به بهره برداری رسیده و به منظور صرفه جویی در هزینه های لجستیک پرکنی و افزایش کیفیت محصولات شرکت، طبق تصمیم هیئت مدیره  و مجمع فوق العاده شرکت آریاسولار، کلیه فعالیت ها اعم از پرکنی و تولید را به محل پالایشگاه شرکت نفت سپاهان منتقل کرده و شرکت مذکور منحل شده است.

حمل و نقل توکا

این شرکت که امروز بدون محدودیت دامنه نوسان به تابلو بورس باز خواهد گشت ، با اعلام انعقاد قراردادی مهم به ارزش 55.3 میلیارد تومانی که از اول خرداد سال جاری عملی خواهد شد، اعلام کرد: این قرار داد مربوط به انجام عملیات ترانزیت داخلی کالا از مبادی مختلف به شرکت فولاد مبارکه، تامین و راهبری مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین فولاد هرمزگان جنوب ، انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی فولاد هرمزگان جنوب و انجام عملیات حمل کانتینر از مبداء بندرعباس به تهران و حمل کانتینرهای خالی به بندرعباس شرکت پارس خودرو بوده و طرف های قرارداد هم شرکت های فولاد مبارکه با سهم قرارداد 30 میلیارد تومانی ، فولاد هرمزگان و پارس خودرو با سهم 12.5 و 12.8 میلیارد تومانی هستند.

فروش فوری و محدود پژو 207 آی دستی
ایران خودرو اعلام کرد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ، فروش فوری و محدود پژو 207 آی دستی از چهارشنبه دوم خرداد آغاز می شود.در این طرح که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، پژو 207 آی دستی به قیمت 47 میلیون و 130 هزار و 400 تومان و با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می شود . امکان ثبت نام صرفاً برای اشخاص حقیقی فراهم بوده و  هر کد ملی به شرط نداشتن ثبت نام در شش ماه گذشته، مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است.متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه این هفته با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی