---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 آبان 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه مادیرا
دوشنبه آینده 5 آذر، 120 میلیون سهم "صنایع ماشین های اداری ایران " در محدوده قیمتی 332 تا 365 تومانی هر سهم و سهمیه 2000 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بورس ایران روانه میز فروش می شود.

پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت

 رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت اعلام کرد در مرحله دوم سود سهام عدالت به هر نفر 175 هزار تومان در هفته اول آذرماه پرداخت می‌شود.وی افزود: این مبلغ به بیش از 5 میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

وایران

لیزینگ ایرانیان اعلام کرد قرارداد فروش 650 دستگاه از محصولات ایران خودرو دیزل ( پیکاپ فوتون و ون وانا ) به قرارداد فروش 70 دسنگاه شاسی کامیون کمپرسی LK1924 یورو 3 تبدیل شده و مبلغ قرارداد از 50 به 21.35 میلیارد تومان کاهش یافته اما با توجه به سود فروش املاک تملیکی و جایگزینی برنامه های در دست اجرا ، تا پایان سال سود پیش بینی شده 200 ریالی محقق خواهد شد .

این زیرمجموعه ایران خودرو ، دلیل تغییر در نوع خودروها را در قرارداد سهولت در بازار فروش و شرایط فروش بهتر کامیون کمپرسی نسبت به خودرو های پیکاپ اعلام کرده است .
وسبحان

سرمایه گذاری سبحان اعلام کرد قصد فروش نقدی 49 میلیون سهم معادل 24.5 درصد از سهام شرکت مجتمع فرآورده های فسفات کارون را به قیمت 500 میلیون تومان دارد و پاکت های مزایده هم 6 آذر باز خواهد شد.

دسانکو

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی مجوز افزایش سرمایه 56 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 55.1 به 86.1 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 31 میلیارد تومانی "دسانکو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

کماسه

تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ اعلام کرد قیمت فروش ماسه های ریخته گری و صنعتی با افزایش 17.6 درصدی از 1045 به 1229 ریال افزایش یافته و به دلیل بررسی و تحلیل بازار و ارزیابی امکان افزایش قیمت نزد مشتریان ،هیات مدیره طبق مصوبه 18 مهر به واحد بازرگانی ماموریت ارائه گزارش را محول کرده بود که پس از حدود یک ماه بررسی دقیق تر امکان افزایش قیمت از تاریخ مذکور فراهم شد. 

های وب
سهام شرکت داده گستر عصر نوین مطابق دستورالعمل بازارگردانی مصوب هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار به مدت سه ماه از روز دوشنبه مورخ 28/08/1397 دارای عملیات بازارگردانی با شرایط زیر می باشد: 1-کارگزار بازارگردان:شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا 2-بازارگردان:شرکت تامین سرمایه لوتوس 3-دامنه مظنه:حداکثر2درصد 4-دامنه نوسان :4درصد 5-حداقل سفارش انباشته: تعداد 000ر500 ورقه بهادار 6-حداقل معاملات روزانه: تعداد 000ر000ر5 ورقه بهادار.

کارت سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها کارت سوخت را گم کرده‌اند، باید از ۳ تا ۲۴ آذر ۹۷ نسبت به ثبت درخواست برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند. به منظور تسهیل در دریافت کارت سوخت جدید، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت یا تماس تلفنی فراهم شده است. نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و رادیو و تلویزیون به اطلاع مردم می‌رسد و هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.استفاده از کارت سوخت به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نیست، از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها فراهم خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی