---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قطع کامل تجارت آمریکا با شرکای غربی

ترامپ در تهدیدی عجیب و جدید از احتمال قطع کامل تجارت آمریکا با شرکای غربی خبر داد و گفت:کشورهای گروه ۷ متعهد به حفظ جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران شدند.

بانک سرمایه‌گذاری اروپا

بانک سرمایه‌گذاری اروپا بخاطر برجام با ادامه فعالیت در ایران مخالفت کرد

  چدن سازان

گروه صنعتی چدن سازان موفق به اخذ قرار داد صادرات غلتک نورد گرم ورق به ارزش تقریبی پانصد هزار یورو از شرکت AS Terni ایتالیا گردید.شرکت AS Terni با ظرفیت تولید یک میلیون تن محصولات فولادی در سال یکی از تولید کنندگان معتبر فولاد در کشور ایتالیا می باشد

احتمال لغو ادغام پارس‌آنلاین و های‌وب

پس از نزدیک به ۸ ماه از اعلام خبر ادغام های وب و پارس‌آنلاین حالا ، مدیرعامل های وب می‌گوید احتمال دارد این ادغام لغو شود.

مدیرعامل "های‌وب" درباره بازگشایی نماد و شائبه احتمال لغو قرارداد ادغام با پارس آنلاین توضیح داد و گفت: تا عصر چهارشنبه این هفته ، موضوع ادغام یا لغو این دو شرکت مشخص می شود.

ذوب

ذوب آهن عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی قبل را منتشر کرد تا با خروج از زیان و تحقق سود ، برای اولین بار طی سه سال اخیر مجمع سالانه را با سود برگزار کند.

غشاذر

شرکت پگاه آذربایجان غربی مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس گرفت."غشاذر" می تواند سرمایه فعلی را از 40 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی مذکور از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی ترازنامه شرکت اعمال می شود.

 نامه قطعه سازان فرانسه به ایران

پژو- سیتروئن از آنجا که منافع مشترکی با آمریکایی ها (از جمله در چین) تعریف کرده و خواهان به خطر افتادن این منافع نیست، اکنون تصمیم به تعلیق همکاری با ایران گرفته و به دنبال راهکار است.  دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: انجمن قطعه سازان فرانسه در نامه ای با ذکر پیشینه بیش از 2دهه ای همکاری در این صنعت و پایبندی خود به تفاهمنامه امضا شده، تداوم تعاملات را خواستار شد. در نامه ای که هفته گذشته از سوی انجمن قطعه سازان فرانسه (FIEV) به دفتر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور (ISMAPA) ارسال شد، فرانسوی ها بر پایبندی خود به پروتکل و تفاهمنامه همکاری امضا شده در بهمن پارسال تاکید اما اعلام کردند به دلیل نرخی نگرانی برخی اعضای خود تا روشن شدن شرایط، در زمان دیگری به تهران سفر می کنند.پیرو امضای تفاهمنامه همکاری بین انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور و انجمن قطعه سازان فرانسه در بهمن ماه پارسال، مقرر بود هیات فرانسوی همراه با برخی فعالان این صنعت به ایران سفر کنند که این سفر تعلیق شد.

ایران‌ خودرو

ایران‌ خودرو از کاهش 51 درصدی سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته خبر داد ."خودرو" که سود هر سهم سال مالی قبل را با سرمایه 1.53 هزار میلیارد تومانی ، 111 ریال پیش بینی کرده بود ، در عملکرد 12 ماهه قادر به تحقق 55 ریال از این پیش بینی شد.این شرکت در این باره توضیح داد:  افزایش نرخ ارز در سه ماهه آخر سال 96 و بتبع آن افزایش در بهای نهاده های تولید و همچنین عدم افزایش نرخ محصولات متناسب با افزایش بهای تمام شده موجب کاهش سود ناویژه شد.

پالایشگاه اصفهان

قرارداد بیش از 9 هزار میلیارد تومانی شرکت کره جنوبی با پالایشگاه اصفهان فسخ شد."شپنا" سال 95 قرار دادی با شرکت دایلم اینداستریال بسته بود که قرار بود طی 4 سال منجر به کاهش تولید نفت کوره و افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده مانند بنزین و گازوئیل و همچنین بالا بردن استاندارد محصولات شود.این قرارداد بزرگترین و باارزش ترین قراردادی بود که پس از برجام بین شرکت کره جنوی و ایران امضا شده بود.
قاسم ایران

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در نخستین دستور خود بازاریابی گروه که را که پیش از این زیر نظر مدیرعامل هلدینگ فعالیت می کرد به دو بخش بازاریابی و تبلیغات تفکیک و بخش بازاریابی را به شرکت قاسم ایران سپرد تا به عنوان یک سازمان اثربخش در معادلات بازار با شبکه ی پخش مویریگی هماهنگی سازمانی و کاری داشته باشد. این موضوع عملا گامی بزرگ در مسیر اهداف فروش هر چه بهتر محصولات گروه صنعتی مینو خواهد بود و واحد بازاریابی به عنوان واحدی موثر در تحقیقات و مطالعات بازار عملا در چارچوب سازمان فروش قرار خواهد گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی