---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 آذر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"زکشت"

چهارشنبه 21 آذر 10 درصد از سهام  شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت معادل 20 میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار میشود. محدوده قیمت هر سهم بین 300 تا 315 تومان تعیین شده و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی هم 400 سهم خواهد بود.
محصولات فولادی
عملکرد 8 ماهه تجارت خارجی حکایت از جهش خیره کننده صادرات کنسانتره سنگ آهن و افزایش 46 درصدی محصولات فولادی دارد .

قیمت تایر

با موافقت وزارت صنعت، قیمت انواع تایرهای رادیال و بایاس به ترتیب ۲۰ و ۳۲ درصد افزایش یافت.

قیمت‌ لبنیات

دبیر انجمن صنایع لبنی از ابلاغ قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی خبر داد که بر مبنای هر کیلو شیر۲۰۰۰ تومان تعیین شده است. این قیمت‌ها حدود ۷ تا ۱۱ درصد کمتر از قیمتی است که پیش از این انجمن صنایع لبنی توسط آنالیز قیمت‌ها به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد داده بود.

وتعاون

بیمه تعاون با دریافت مجوز افزایش سرمایه 206 درصدی از سازمان بورس، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."وتعاون" که در مرحله اول سرمایه اسمی را از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها از 28 به 49 میلیارد تومان رسانده می تواند برای مرحله دوم اقدام کند و در صورت تصویب سهامداران سرمایه را از 49 به 150 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و هدف از آن رعایت حداقل سرمایه موسسات بیمه ای غیر دولتی و افزایش توانگری مالی است .

فملی

ملی مس زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه را اعلام کرد.سهامداران "فملی" ساعت 14 چهارشنبه 28 آذر در مورد افزایش سرمایه 30 درصدی و از 6 به 7.8 هزار میلیارد تومان در سالن سازمان حج و زیارت حاضر می شوند.تامین مالی این شرکت بورسی از محل جذاب سود انباشته و جهت جبران بخشی از مخارج سرمایه گذاری های انجام شده در سنوات گذشته صرف می شود.

سیلام

سیمان ایلام ، مجوز افزایش سرمایه 172 درصدی را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

سیلام

سیمان ایلام پیش بینی سود 9 ریالی هر سهم مالی منتهی به 30 دی سال جاری را با تعدیل منفی 3 هزار و 833 درصدی به 336 ریال زیان اعلام کرد .سیمان ایلام، درباره این شوک سنگین توضیح داد: در اولین پیش بینی در آمد هر سهم ، درآمد حاصل از فروش زمین شهر ایلام 6.5 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که موفق به فروش آن نشد.همچنین به دلیل رکود بازار فروش سیمان داخلی و کاهش مصرف سیمان در بازارهای هدف شرکت و افزایش تعرفه گمرکی در صادرات محصولات به عراق و مشکلات متعدد بویژه حمل و نقل ، تناژ و مبلغ فروش در مقایسه با بودجه اولیه تحقق پیدا نکرده است .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی