---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 آبان 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه"شبصیر"
جلسه معارفه شرکت پتروشیمی قائد بصیر که با سرمایه ۳۳ میلیارد تومانی در فرابورس درج شده، برگزار و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در روز سه شنبه می شود.حداکثر سهمیه برای هر کد : 650 سهم  دامنه قیمت : 8000 الی 8500 ریال

عرضه اولیه"کگهر"
شرکت سنگ آهن گهر زمین با سرمایه ۱.۲۳ هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.
ذوب
انتشار صدور مجوز افزایش سرمایه 85درصدی ذوب آهن توسط سازمان بورس. ذوب آهن که مشمول ماده 141 قانون تجارت شده می تواند از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه فعلی را از 3.31 به 6.15 هزار میلیارد تومان برساند.
عرضه اولیه"نوری"
شرکت پتروشیمی نوری با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی و نماد "نوری" در بازار دوم معاملات بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه 5 تا 10 درصدی شد.

سایپا
سایپا اعلام کرد متقاضیان خرید دو محصول کوئیک و تیبا دوگانه‌سوز باید ساینا اتوماتیک و تیبا تحویل بگیرند.

شورای نگهبان لایحه CFT را رد کرد

سخنگوی شورای نگهبان از رد لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم و اعاده آن به مجلس خبر داد.

عقب نشینی ترامپ

ترامپ در آخرین مواضع درباره ایران، با صدور بیانیه‌ای ضمن دفاع از بازگشت تحریم‌ها اعلام کرد: آمریکا همچنان آماده حصول به توافق نو و جامع‌تر است. توافقی که برای همیشه مسیرهای سلاح اتمی را ببندد و سزاوار مردم ایران است.

وحافظ

شرکت بیمه حافظ برنامه افزایش سرمایه سنگین 1130 درصدی را اعلام کرد."وحافظ" بنابه پیشنهاد هیات مدیره در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی درصورت موافقت سازمان بورس برای فعالیت در سرزمین اصلی و ارتقای سطح توانگری شرکت اعمال خواهد شد.

وپارس

بانک پارسیان، برنامه افزایش سرمایه 260 درصدی را اعلام کرد."وپارس" درنظر دارد 6.17 هزار میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید و 8.5 هزار میلیارد تومانی شود.تامین مالی این بانک بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف بهبود نسبت کفایت سرمایه اعمال می شود.

مرقام

شرکت ایران ارقام برنامه افزیش سرمایه 100 درصدی را اعلام کرد.این شرکت بورسی در نظر دارد سرمایه فعلی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 100 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "مرقام" در صورت اخذ مجوز سازمان بورس به منظور افزایش ظرفیت و استفاده از ظرفیت بالقوه شرکت،کاهش ریسک مالی از طریق بهبود ساختار سرمایه ،تامین بخشی از نقدینگی لازم برای اجرای طرح های جدید اعمال خواهد شد.

سفاسی

شرکت فارسیت اهواز که به دلیل ممنوعیت استفاده از ماده آزبست برای تولید محصولات با تعطیلی کارخانه و از کار افتادن خط تولید روبرو شده بود ، درباره برنامه افزایش سرمایه بسیار سنگین از محل تجدید ارزیابی دارایی  (زمین های شرکت ) توضیح داد."سفاسی" که بعد از اخراج از بورس از بهمن 92 به بازار پایه ب فرابورس تبعید شده و طبق عملکرد سال مالی قبل به زیان انباشته بیش از 19.8 میلیارد تومانی و 6.6 برابری سرمایه اسمی 3 میلیارد تومانی رسیده، در نظر دارد دست به افزایش سرمایه دو هزار و 183 درصدی بزند تا به سرمایه 68.5 میلیارد تومانی برسد و از ماده 141 قانون تجارت خارج شود .

دلقما

شرکت دارویی لقمان که طبق تصمیمات مجمع فوق العاده 22 تیر سال گذشته، اقدام به افزایش سرمایه 100 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده بود در نظر دارد نسبت به انجام 50 درصدی مرحله دوم افزایش سرمایه اقدام کند."دلقما" که در مرحله اول سرمایه را از 22.5 به 45 میلیارد تومان رساند،بنا به پیشنهاد هیات مدیره در مرحله دوم این سرمایه را به 67.5 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی این شرکت بورسی با هدف جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و تکمیل طرح های توسعه ای، اصلاح ساختارمالی و تامین سرمایه در گردش اعمال می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی