---------------------------------- ---------------------------------- گزارش های کدال 19 اردیبهشت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فاراک

شرکت ماشین سازی اراک طی اطلاعیه ای اعلام نمود که این شرکت حسب استعلام انجام شده از وزارت نفت و هماهنگی صورت گرفته با استانداری استان کردستان و با مشارکت شرکتهای مهندسی و ساختمان ماشین سازی اراک و پایساز اقدام به ثبت پالایشگاهی در استان کردستان نموده است که ۹۸ درصد سهام آن متعلق به این شرکت و ۲ درصد مابقی متعلق به شرکتهای مذکور(هرکدام به میزان یک درصد) می باشد . مدت احداث پالایشگاه مذکور ۲/۵ سال ، ظرفیت تولید روزانه ۰۰۰ر۲۰ بشکه بنزین یورو ۴ و یورو ۵ و هزینه های برآوردی ساخت آن ۱۴۵ میلیون یورو می باشد . شایان ذکر است توافقات لازم با طرف عراقی در خصوص تأمین خوراک پالایشگاه مذکور برای مدت ۵ سال صورت گرفته است .در حال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نمی باشد و نیاز به بررسی های بیشتر دارد. لذا، به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی می گردد.

میدکو

در مجمع میدکو ۳۸ ریال سود نقدی تقسیم شد

غفارس

در مجمع غفارس ۴۲۵ ریال سود نقدی تقسیم شد

وما

در مجمع بیمه ما ۲۶۲ ریال سود نقدی تقسیم شد

وبملت
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بانک ملتبا عنایت به جزء “ب” ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب ۱۳۸۶/۰۵/۰۳ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته ها به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه که در تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد

شمواد

شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی در خصوص انحراف پوشش در بودجه تعدیل شده سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۹۵ براساس گزارش عملکرد ۶ ماهه که در تاریخ ۹/۲/۹۵ منتشر گردیده است دلایلی به شرح ذیل ارائه نموده است :

– پوشش ۳۴ درصد سود ناخالص در مقطع گزارش ۶ ماهه با برنامه فروش صادراتی و داخلی دی ام تی جامد به میزان ۹,۲۱۸ تن همچنین فروش ۱۲,۵۰۰ تن دی ام تی مذاب به شرکت پلی اکریل در ۶ ماهه دوم سال بودجه موجب اصلاح انحراف مربوطه می گردد.

– پوشش ۱۱۲ درصد زیان عملیاتی با برنامه تولید میزان ۲۲,۲۵۰ تن دی ام تی در شش ماهه دوم سال بودجه مطابق برنامه بخش مهندسی و برنامه ریزی ودر نتیجه کاهش هزینه های جذب نشده در تولید می تواند باعث اصلاح پوشش مورد اشاره گردد.

– پوشش ۸۴ درصد زیان خالص نیز در ۶ ماهه دوم با افزایش تولید محصول قابل اصلاح بوده و بخش قابل ملاحظه ای از هزینه های ثابت کارخانه را جبران خواهد نمود.

حتوکا

شرکت حمل ونقل توکا در مورد قرارداد حمل لوله های فلزی حفاری جهت مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران طی اطلاعیه ای اعلام نمود که قرارداد مذکور در مدت زمان بسار کوتاهی در سال مالی ۹۴انجام پذیرفت و اثر با اهمیتی در بر نداشته و جزئیات متعاقبا در گزارشهای مالی اعلام می گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی