---------------------------------- ---------------------------------- پیگیری حل مشکل کنتورسازی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

درحالی آخرین اخبار شرکت دردسر ساز کنتورسازی ایران مربوط به تجمع اعتراضی 10 خرداد سهامداران این شرکت در تالار حافظ و دستور وزیر اقتصاد برای حل مشکل سهامداران به ویژه "آکنتور" بود که طی روزهای گذشته هم دو رویداد رخ داده است.

اولین رویداد مربوط به برگزاری دو جلسه مسئولان مرتبط در وزارت اقتصاد با محوریت پرونده "آکنتور" و بررسی آخرین وضعیت و هماهنگی های لازم برای به نتیجه رساندن هر چه بهتر و سریع تر بوده که طبق آن قرار شد اقدامات کامل تری انجام شود تا تکلیف پرونده این شرکت نتیجه و سهامداران آن شاهد بازگشایی نماد ( متوقف از 14 شهریور سال گذشته ) و قادر به تصمیم گیری باشند. 

از سوی دیگر سازمان بورس هر هفته در چند نوبت ، پییگیری های لازم را از مراجع و نهادهای مرتبط به عمل می آورد تا حقوق سهامداران ایفا شود.

اما رویداد دوم مربوط به احضار دو مقام مسئول سابق بازار سرمایه به دادگاه جرایم اقتصادی است تا پرونده این شرکت از زوایه دیگری بررسی شود.

در این میان جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس از تحت تعقیب قرارگرفتن مدیرعامل کنتورسازی توسط سازمان و زندانی شدن وی به دلیل عجز از تودیع وثیقه با قرار 500 میلیارد تومانی خبر داده و شاپور محمدی رئیس سازمان بورس هم گفته است:کنتورسازی مورد توجه ویژه است و افزون بر اقداماتی که سازمان بورس در جهت احقاق حقوق سهامداران صورت داده، انجام فرایند قضایی آن نیز در حال اجراست.

به موازات پیگیری های حقوقی و قضایی راهکارها و روش های دیگری که به حل مشکل شرکت کنتورسازی ایران و سهامداران آن کمک کند، با هدف حمایت از سهام داران و این شرکت تولیدی بررسی و در حال پیگیری است. در صورت اقتضا، از تمام ظرفیت ها بهره گیری خواهد شد و بر حسب پیگیری های به عمل آمده، دستگاه قضایی نیز، از پیگیری های اخیر برای حل مشکلات سهام داران کنتورسازی استقبال کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی