---------------------------------- ---------------------------------- موافقت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت سیمان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عبدالرضا شیخان دبیر انجمن سیمان درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت سیمان ، از ارایه گزارش حسابرس خبر داد و گفت : درحالی همه زمینه ها برای افزایش قیمت سیمان مهیا شده که طبق نظر حسابرس، افزایش ۱۴ تا ۱۵ درصدی سیمان توجیه‌ پذیر است.

وی ادامه داد: اما با توجه به لزوم حفظ منافع مصرف کنندگان احتمالا" قیمت نهایی کمتر از درصد اعلامی خواهد بود که در جلسه‌ هفته‌ جاری کمیته ویژه ستاد تسهیلات اقتصاد مقاومتی مطرح و نهایی خواهد شد.

این مقام مسئول از صادرات 8 میلیون تنی سیمان و کلینکر در 7 ماه سال جاری خبر داد و درباره وضعیت حال و آینده توضیح داد: هر چند به دلیل پیش رو فصل زمستان و رفتار سنتی بازار انتظاری برای تداوم بهبود وضعیت صنعت سیمان نیست اما پیش بینی می شود از اسفند به بعد و مخصوصا" سال آینده ، این صنعت با رونق روبرو شود.

شیخان ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده، اولین پروژه روکش بتونی به زودی از بزرگراه اصفهان و از محل خرید دو میلیون تن سیمانی که وزارت راه متعهد شده ، آغاز می شود.

به گفته وی بعد از برگزاری جلسه ایی با مسئولان وزارت راه ، فهرست شرکت های حاضر در این پروژه مربوط به خرید دو میلیون تن سیمان مشخص می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی