---------------------------------- ---------------------------------- مجوز فعالیت MPOS ایران کیش :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش (که برنامه افزایش سرمایه 53 درصدی از 131 به 200 میلیارد تومان دارد)، اعلام کرد: در پی رونمایی اوایل سال گذشته از محصول MPOS و تولید محصولات فراوانی مانند پاتسی با ارتباط با MPOSهای ایران کیش،  این محصول طی سه مرحله توسط شاپرک ارزیابی شد.

وی ادامه داد: علاوه برامکان استفاده از MPOS به عنوان محصول فروشگاهی، می توان با کمک آن از نرم افزارهای دیگر نیز بهره برداری کرد. به دلیل این ویژگی،‌ نرم افزاری تحت عنوان MPOS GETWAY تهیه شد تا سایر نرم افزارها به آن ارسال کرده، تراکنش بگیرند و به طور مستقل عملیات مورد نظر را انجام دهند. نام محصول MPOS ایران کیش"هم پات" و محصول MPOS GETWAY این شرکت"هم پات پی"است و رایزنی های مختلفی با بانک ها جهت ورود به بازار صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود:به کمک "هم پات پی" محصولات مستقل دیگر ایران کیش نیز به طور همزمان به بازار عرضه خواهند شد.

بنابر این گزارش،MPOS ها برگرفته از نرم افزار قابل نصب بر روی دستگاه های موبایل و یا تبلت درقالب سیستم های مبتنی براندروید و IOS هستند و برای پرداخت های الکترونیک نصب می شوند. پذیرنده، مغازه دار یا فروشنده از طریق این نرم افزار و همینطور دستگاه مشابه با موبایل که در کنار نرم افزار قرار گرفته می تواند عملیات پرداخت انجام دهد.

این دستگاه امکان می دهد تا با وارد کردن کارت مشتری و رمز و سپس ارتباط بین نرم افزار موبایلی (نصب شده برروی موبایل یا تبلت) فرایند تراکنش صورت گیرد.

ایران کیش در دستگاه مذکور و نرم افزار MPOS تمام مجوزهای لازم شاپرک را دریافت کرده تا به عنوان اولین PSP در این حوزه وارد بازار شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی