---------------------------------- ---------------------------------- قیمت مناسب هر سهم"بکهنوج" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طبق اعلام قبلی ، امروز دوشنبه 5 درصد سهام شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج در بازار دوم معاملات فرابورس از سوی کارگزاری حافظ عرضه اولیه می شود تا یازدهمین شرکت جدید فرابورسی و سومین شرکت برقی هم وارد بازار شود.

این عرضه شامل 31 میلیون و 650 هزار سهم است که 15 میلیون و 825 هزار سهم برای کشف قیمت و عرضه توسط کارگزاران و 15 میلیون و 825 هزار سهم دیگر برای معامله گران آنلاین اختصاص دارد. همچنین سهمیه هر کارگزار با همه شعب و همه صندوق های سرمایه گذاری، 89 هزار سهم تعیین شده است.

 شرکت برای سال مالی منتهی به 30 دی 95 مبلغ 1،057 ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده که نسبت به سال قبل 203 درصد افزایش داشته و در 6 ماهه نیز موفق به پوشش 37 درصدی بودجه شده است.

این شرکت برای سال مالی 96 مبلغ 1،528 ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده است.

سرمایه شرکت طی چندین مرحله به 633 میلیارد ریال رسیده و سهامدار عمده آن شرکت تولیدی آرین ماه تاب گستر ( زیرمجموعه سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان) با مالکیت حدود 90 درصدی است.

ماهتاب گستر کهنوج مالک نیروگاه 75 مگا واتی گازی (نیروگاه کهنوج) و نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد بوده که نیروگاه شوباد دارای دو واحد گازی و یک واحد بخار است که واحدهای گاز آن به بهره برداری رسیده و واحد بخار نیروگاه در اذرماه 95 به بهره برداری خواهد رسید.

با توجه به سود حدود 105 تومانی هر سهم سال 95 و راه اندازی طرح توسعه که آذر به بهره برداری می رسد و شرکت برای سال 96 نیز حدود 150 تومان سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده ، به نظر می رسد قیمت های 800 -850 تومان برای عرضه مناسب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی