---------------------------------- ---------------------------------- قرارداد صندوقهای فروشگاهی"آکنتور" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قرارداد شرکت کنتورسازی با شرکت باران هم چنان به قوت خود باقی است

در حالی نماد کنتورسازی به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات و طرح مسائلی، بسته شده که سید احمد علی عاملی رئیس هیات مدیره این شرکت در نامه ایی به سهامداران ، مواردی را اعلام کرد.

وی در این نامه ،ضمن طرح 6 نکته در مورد قرارداد فروش صندوق های فروشگاهی و ناراحتی عمیق بابت وقایع پیش امده و دفاع از حقوق و مصالح سهامداران ، عنوان داشته قرارداد شرکت کنتورسازی با شرکت باران هم چنان به قوت خود باقی است و ادعاهای مطرح شده در خصوص لغو قرارداد، درست نیست.

متن نامه :

سهامداران محترم شرکت کنتورسازی ایران

با سلام و احترام

چنان که مستحضرید انعقاد قرارداد فروش صندوق های فروشگاهی جهت بهره برداری اصناف کشور توسط شرکت کنتورسازی در تاریخ 10 دی 1394 و اتفاقات بعدی آن به واسطه تاثیر بر معاملات سهام شرکت موجب بروز نگرانی و دلمشغولی برای سهامداران عزیز شد.

لذا مدیران شرکت با احترام به دغدغه های ایشان و روشن ترشدن شرایط کنونی، توجه سهامداران گرامی را به موارد ذیل جلب می نماید:

‎1. اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ضمن تشکر از صبر و حوصله سهامداران، ناراحتی عمیق خود را بابت وقایع پیش امده ابراز و خود را همراه و همدل با سهامداران عزیز می دانند و تمام تلاش خود را برای بازگشت این قطار به ریل و ایجاد آرامش خاطر برای سهامداران به کار بسته اند و خود را متعهد و موظف می دانند که در هر شرایطی از حقوق و مصالح سهامداران شرکت حفاظت و حمایت کنند.

‎2. اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت برای پیگیری موضوع، جلسات متعددی با مراجع قضایی، مدیران محترم سازمان بورس و اوراق بهادارو سایر نهادهای ذیصلاح برگزار کرده اند و اجماع کلی بر احقاق حقوق سهامداران شرکت کنتورسازی قرار گرفته و از کلیه ظرفیت های قانونی برای تحقق این امر استفاده شده است.

‎3. سازمان بورس و اوراق بهادار به طور جدی بر پیشرفت فرایند طراحی شده نظارت دارد و کلیه اقدامات و مذاکرات با هماهنگی و اطلاع مراجع ذیصلاح و با هدف حفظ حقوق و ایجاد مطلوبیت برای سهامداران عزیز انجام شده است که پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است و در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

‎4. قرارداد شرکت کنتورسازی با شرکت باران هم چنان به قوت خود باقی است و ادعاهای مطرح شده در خصوص لغو قرارداد مقرون به صحت نمی باشد زیرا هیچ مرجع قضایی یا نهاد نظارتی حکم یا دستوری مبنی بر لغو یا ابطال قرارداد صادر نکرده است و بدیهی است که فسخ یا ابطال قرارداد صرفاً فیمابین اطراف آن و با رعایت تشریفات قانونی امکان پذیر می باشد.

‎5. وزارت صنایع رویکرد بسیار مثبتی در خصوص این موضوع دارد و در نتیجه جلسات مکرر با مسئولان محترم این وزارتخانه و تعامل و تدبیر ایشان،  آیین نامه اجرایی قانون مرتبط با موضوع این قرارداد در کمیسیون اقتصادی هیات دولت تصویب و طبق اطلاعات واصله به زودی در هیات دولت مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت که تصویب آن هرگونه بهانه و دستاویز برای ممانعت از اجرای قانون و عملیاتی شدن قرارداد را سلب خواهد کرد.

‎6. هم چنین استعلام ها و مکاتبات رسمی مربوط به شناسایی تولید کنندگان این تجهیزات در کشورکه دارای پروانه و مجوز هستند انجام شده است و به طور مشخص شرکت کنتورسازی بالاترین و بیشترین ظرفیت تولید در کشور را دارد که امتیاز بسیارمهمی در اجرای این پروژه محسوب می شود.

لذا در پایان از سهامداران عزیز تقاضا دارد :

اولاً؛ در تمامی اظهارنظرها و قضاوت های خود به ویژه در فضای مجازی رعایت اخلاق و انصاف را بنمایند و از پیش داوری و متهم کردن اشخاصی که تحت هر عنوان مسئولیت هایی در سازمان بورس و اوراق بهادار، اتاق اصناف ایران و سایر مراجع دارند خودداری فرمایند تا خدای ناکرده مسئولیت های قانونی متوجه ایشان نگردد.

ثانیاً؛ تمرکز و انرژی خود را بر اجرا و عمل به قرارداد قرار دهند و از هرگونه اقدامی که باعث تاخیر یا ایجاد مانع در این مسیر شود خودداری کنند و اجازه مانع تراشی و ایجاد اخلال  را در مسیری که سازمان بورس و سایر مراجع برای حفاظت از حقوق سهامداران محترم طراحی کرده اند از حاشیه سازان سلب نمایند.

ثالثاً؛ تحت هیچ عنوان اجازه ندهند که مانع تراشان و اشخاصی که به واسطه این قرارداد و حضور شرکت کنتورسازی منافعشان به خطر افتاده  یا اغراض شخصی دارند ، به نام سهامداران عزیز و به کام دیگران اقداماتی انجام دهند که جو منفی و نامناسب ایجاد شود سرعت فرایندهای طراحی شده را با کندی و مانع روبرو کند.

در پایان با اتکال به خداوند متعال و حمایت سهامداران محترم و استفاده از رهنمودهای مقام ناظر بازار سرمایه و هم چنین برخورد بسیار مثبت و مناسب مرجع قضایی که همگی در صدد احقاق حقوق حقه سهامداران عزیز بوده و هستند امیدواریم که در اسرع وقت خبرهای خوش در خصوص شرکت کنتورسازی ایران منتشر شود و البته همان طور که  هیات مدیره شرکت تمام توان خود را برای حل این مساله مصروف کرده است، دیگر ارکان موثر در قرارداد موضوع بحث و اجرای پروژه ملی تجهیز اصناف به صندوق های فروشگاهی با نگاه مثبت و فراشخصی، همکاری و همراهی در تغییر شرایط ایجاد شده داشته باشند و با سعه صدر و مسئولیت پذیری اجازه ندهند که در شرایط حساس کشور عده ای با استفاده از این اتفاقات آب به آسیاب دشمن بریزند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی