---------------------------------- ---------------------------------- فروش تجهیزات به جنرال الکتریک آمریکا و ساخت توربین‌های جدید مپنا :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مدیرعامل مپنا با اشاره به حضور در مناقصه بین المللی هندوستان و فروش تجهیزات به جنرال الکتریک آمریکا، از موافقت راهبردی با زمینس برای ساخت ۱۰۰درصد توربین‌های کلاسF، ورود به ساخت انواع نیروگاه‌ سیکل ترکیبی و چند توربین و پیش فروش ۱۲ توربین به عراق خبر داد.

عباس علی آبادی که در پنجمین همایش کاربران واحدهای گازی و سیکل ترکیبی V94.2 حضور داشت ، با اشاره به رقابت بسیار فشرده در صنعت برق جهان گفت: در حالی ادغام شرکت های بزرگ جهانی فعال در صنعت برق با اهدافی چون تمرکز گرایی، مدیریت جهانی و تشکیل شرکت های چند ملیتی انجام می شود که شرکت مپنا پدیده منحصر به فرد در عرصه بین المللی بشمار می رود.

وی ادامه داد: در جهانی که به سمت تمرکز دادن به ساخت تجهیزات استراتژیک نیروگاهی پیش می‌رود، وجود شرکتی سازنده تجهیزات نیروگاهی با استانداردهای جهانی ، توانمندی مطلوب محسوب می‌شود و مپنا در این زمینه پیشگام است.

این مقام مسئول با اینکه شرکت مپنا اخیراً در مناقصه بین المللی هندوستان قادر به فروش تجهیزات به شرکت مطرح جنرال الکتریک آمریکا شده و آماده ورود به ساخت توربین های کلاس اف هست، خاطر نشان کرد: موافقت راهبردی با شرکت زمینس برای ساخت 100درصد توربین‌های کلاس F به عمل آمده و از حالا قدم آخر یعنی ساخت پره‌های ردیف اول توربین‌های کلاس F را مدنظر قرار داده‌ایم که بازار روز دنیا این محصول را می‌طلبد. چرا که دنیا از این پس به سمت توربین‌های کوچک خواهد رفت تا امکان تولید برق در محل فراهم شود.

علی آبادی افزود: در آینده ای نزدیک مپنا وارد ساخت نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و CHP با ظرفیت کمتر از 50 و 100 مگاوات و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی با ظرفیت کمتر از 300 ، 500 ، 750 و 1000 مگاواتی خواهد شد. همچنین توربین های 40 و 42 مگاواتی که کاملاً ایرانی بوده به همراه نیروگاه موبایل 25مگاواتی وارد چرخه تولید خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه براین طی حداکثر 6 ماه آینده نیز توربین ارتقا یافته MAP2B توسط مپنا عرضه خواهد شد. این درحالی است که همین امروز قرار داد پیش فروش 12 عدد از این نوع توربین با  عراق بسته شد. همچنین به زودی بسته ایی با راندمان 58 درصد در حدود کلاس اف با ظرفیت 100 مگاواتی عرضه خواهد شد  که می‌تواند در محل تولید برق کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی