---------------------------------- ---------------------------------- علت صف خرید"چافست" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
شرکت افست از تاریخ 30 فروردین ماه سال جاری با صف خرید میلیونی همراه شده و با وجود حجم معاملات اندک در کانون توجه برخی سرمایه گذاران قرار گرفته که علت این نوسانات مثبت و صف خرید "چافست" تحت تأثیر شایعاتی مربوط به پروژه های شرکت می باشد.

مدیر مالی شرکت افست در همین ارتباط عنوان کرد: این شرکت طی روزهای گذشته با شایعاتی در خصوص پروژه های در دست اقدام مواجه شده که در این رابطه گفتنی است بر اساس رایزنی هایی که با شهرداری صورت گرفته، احتمال اخذ مجوز برای ساخت حدود 3 هزار متر مربع فضای انبار صنعتی و حدوداً 14 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی وجود دارد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

مجید نژوری در ادامه افزود: ساخت و ساز فضای تجاری و اداری در سال مالی جاری صورت نمی گیرد و احتمالاً سه هزار متر انبار جدید احداث شود. در رابطه با درآمد زایی از فضای جدید هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده و پس از اتخاذ تصمیم، به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد. اما احتمال اجاره دادن این ساختمان ها وجود دارد.

وی گفت: در رابطه با تأمین مالی پروژه نیز دو راه استقراض و افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و سود انباشته برای شرکت مطرح می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به پوشش 68 درصدی بودجه سال منتهی به 95.06.31 طی 6 ماه نخست سال مالی، توضیح داد: با آنکه "چافست" طی 6 ماه 68 درصد مبلغ 696 ریال به ازای هر سهم را پوشش داده، اما به احتمال زیاد تنها بودجه برآورد شده برای سال مالی جاری پوشش یابد و تعدیل درآمد هر سهم انجام نشود. چرا که عمده فروش شرکت افست کتب درسی دانش آموزان می باشد و این کتاب ها باید از دی ماه هر سال تا آخر شهریور سال بعد تحویل گردد که برای سال مالی جاری نیز از آذر ماه فروش این کتاب ها آغاز شده و علاوه بر این قرارداد شرکت با مجلات رشد نیز تغییر کرده است.

نژوری در خاتمه تأکید کرد: با توجه به تمامی موارد ذکر شده همانطور که عنوان شد احتمال پوشش کامل بودجه سال مالی جاری برای شرکت چافست وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی