---------------------------------- ---------------------------------- علت اقبال و صف خرید "ونیرو" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طی چند روز گذشته نماد معالمات شرکت سرمایه گذاری نیرو با اقبال سرمایه گذاران و صف خرید همراه شده و در رابطه با علت این امر شایعاتی همچون فروش زمین و تعدیل مثبت قابل توجه به دنبال آن، پیرامون شرکت مطرح گشته است.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری نیرو اظهار داشت: در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری نیرو هیچگونه برنامه و پروژه ای جهت فروش زمین یا دارایی دیگری را در دستور کار ندارد، تنها دارایی که قصد واگذاری آن را دارید، سوله اجتهاد می باشد که سال هاست برنامه فروش آن مطرح می باشد که هنوز مشتری برای خرید آن حاضر نشده است، حتی در صورت تحقق این واگذاری نیز آثار مالی توجهی بر سود هر سهم "ونیرو" نخواهد داشت.

امیر باقی در ادامه افزود: روند حرکتی و افزایش تقاضا برای خرید سهام "ونیرو" تحت تأثیر خبر خاصی نمی باشد و تمامی شایعات پیرامون شرکت صحت ندارد و تقاضای سفته بازی می باشد. چرا که هیچگونه تصمیم و یا مدارک و مستنداتی در خصوص واگذاری دارایی های این شرکت مطرح نشده است.

وی گفت: با توجه به اینکه سال مالی شرکت سرمایه گذاری نیرو 31 شهریور می باشد. اکنون در حال تهیه صورت های مالی سالانه مجموعه هستیم، که برآیند کلی آن نشان از بهبود وضعیت درآمدی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن را دارد.

باقی در خاتمه خاطرنشان کرد: هر گونه اقدام و تغییر در درآمد هر سهم شرکت را از طریق سایت کدال به اطلاع سهامداران خواهیم رساند، اما به طور کل عملکرد و پرتفوی "ونیرو" نسبت به سال گذشته با بهبود همراه شده است و به زودی برنامه های شرکت برای سال مالی جدید را مشخص خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی