---------------------------------- ---------------------------------- عرضه محصول جدید "البرز"علت اقبال بازار به آن :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طی چند روز گذشته در رابطه با شرکت بیمه البرز شایعاتی مبنی بر کاهش ذخایر ارزش سرمایه گذاری و تعدیل مثبت سود هر سهم این مجموعه مطرح شد که روند قیمتی "البرز" را تحت تأثیر خود قرار داد.

مدیر عامل شرکت بیمه البرز در همین ارتباط گفت: اساساًً زمانی که در آبان ماه شرکت های فعال در گروه بیمه بودجه های عملکرد 6 ماهه خود را ارائه می کنند، کلیه تعدیلات لازم را در نظر می گیرند مگر اینکه طی سال اتفاقی خاص رخ دهد که درآمد برآوررد شده این شرکت ها را تحت تأثیر قرار دهد. در حال حاضر نیز کاهش ذخیره ارزش سرمایه گذاری ها برای بیمه البرز قابل توجه نبوده است.

سید رسول تاجدار در ادامه افزود: از ابتدای سال 95 تاکنون برخی از شرکت های پتروشیمی دچار سانحه شدند خسارت های بسیاری به آنها وارد شد که این امر باعث شده تا افزایش ارزش سرمایه گذاری های بیمه البرز تهاتر گردد.

وی تأکید کرد: بیمه البرز تا به امروز تعدیل مثبتی در درآمد هر سهم خود از این حیث نداشته است ولی احتمال دارد دیگر شرکت های فعال در این حوزه شرایطی متفاوت را تجربه کنند.

تاجدار در خصوص علت ایجاد صف خرید و اقبال برای خرید سهام "البرز" گفت: همانطور که می دانید اغلب در بازار سرمایه کشور هر رویکرد مثبت و رشد قیمتی لزوماً پشتوانه عملکرد واقعی شرکت نمی باشد و در برخی موارد به دلیل جو روانی ایجاد شده در بازار می باشد. البته عامل اصلی این اقبال به گروه بیمه بحث برجام و ورود شرکت های خارجی پیرو آزاد شدن سرمایه گذاری ها در قانون رفع سوانح تولیدی می باشد تاکنون تعداد زیادی از هیأت های خارجی جهت مذاکره برای سرمایه گذاری به اشکال مختلف چه به صورت مستقیم و خرید سهام شرکت ها و چه به صورت غیر مستقیم از طریق ورود به حوزه بیمه زندگی، رواج بیمه اتکایی یا ارائه فکر و دانش جدید اقدام کرده اند.

این مقام مسئول گفت: بخش نفت و انرژی نیاز به سرمایه گذاری حدود 250 میلیارد دلار دارد که سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری در سال 96 انجام خواهد شد که این امر نیاز به استفاده از کارکردهای بیمه نامه خواهد داشت و می تواند عملکرد شرکت های این حوزه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی در خاتمه از ارائه محصولات جدید بیمه البرز طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: محصول جدیدی به نام چترا را به زودی و ظرف یک ماه آینده به بازار عرضه خواهیم کرد، در این محصول بر بیمه عمر و سرمایه گذاری تمرکز شده و طرح های بسیار خوبی با بازدهی مناسبی در آن دیده شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی