---------------------------------- ---------------------------------- عرضه اولیه گکوثر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مدیرعامل و معاون مالی اداری هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر اصفهان آخرین وضعیت پنجاه و هشتمین شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس را اعلام کردند تا 10 درصد سهام این شرکت 11 میلیارد تومانی پس از دو شرکت به پرداخت ملت و مبین وان کیش در بورس و فرابورس،سومین عرضه اولیه طی سال جاری در هفته آینده احتمالا شنبه یا یکشنبه باشد.همچنین کارگزاری بورس بهگزین به عنوان بازارگردان سهم بعد از عرضه اولیه،فعالیت خواهد کرد.

این هتل 5 ستاره در سال 47 تاسیس و در سال 50 با نام هتل شرایتون و سپس کوروش به بهره برداری رسید و بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان کوثر اصفهان تغییر نام داد.این شرکت در سال 58 به بنیاد مستضعفان واگذار شد و با 3 مرحله سرمایه گذاری از 130 اتاق،هم اکنون به 225 باب اتاق افزایش ظرفیت اقامتی داده است.

این هتل که یکی از 22 هتل تحت پوشش زنجیره پارسیان است ازلحاظ ظرفیت اقامت با توجه به فعالیت سرمایه گذاری،دومین هتل 5 ستاره اصفهان است و با اقدامات منحصر به فردی که طی 2-3 سال اخیر در خصوص ارتقای سطح کیفی خدمات و تکمیل ارزش زنجیره انجام شده خصوصا در حوزه کلوپ ورزشی،توجه گردشگران جهانی را جلب کرده و قصد دارد به عنوان اولین هتل بین المللی، استاندارد بین المللی را عرضه کند.

محمد ابو طالبی مدیرعامل وعضو هیات مدیره این شرکت با اشاره به رشد صنعت گردشگری در دنیا گفت: انتظار می رود این صنعت در سال 2020 به بزرگترین کارفرمای اقتصادی دنیا تبدیل شود.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه های دولت دوازدهم،این صنعت گسترش پیدا کرده و زمینه های لازم برای توسعه برنامه های آتی در چارچوب بنیاد مستضعفان برای این هتل اتفاق بیفتد.

این مقام مسئول درخصوص میزان سودآوری و فروش در سال گذشته و جاری افزود: این هتل در سال 95 نسبت به سال قبل از ان رشد 35 درصدی فروش و میزان سودآوری 40 درصدی را به همراه داشته،همچنین پیش بینی فروش 20 درصدی برای سال جاری انتظار می رود.

ابو طالبی ادامه داد: روال جذب گردشگر در این هتل به نسبت 40 درصد خارجی و 60 درصد ایرانی است اما در ماه های اردیبهشت ،مهر و آبان به علت ازدیاد گردشگر خارجی این نسبت 80 به 20 می شود.

وی درخصوص اینکه آیا بیش از میزان 10 درصدی عرضه اولیه خواهند داشت،گفت: در آینده بخش دیگری از سهام عرضه خواهد شد اما زمان بندی و میزان عرضه هنوز مشخص نشده و با سازمان بورس است.

مدیرعامل هتل بین المللی پارسیان کوثر درمورد درامدهای ارزی نیز گفت: براساس بخشنامه سازمان گردشگری هزینه اتاق ها به ریال نرخ گذاری شده و نرخ گذاری ارزی وجود ندارد و معادل ریالی از گردشگرانی که ریال به همراه نداشته باشند،اخذ می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی