---------------------------------- ---------------------------------- عرضه اولیه سهام یک شرکت همزمان در بورس تهران و استانبول :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مدیر امور بین‌الملل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، از عرضه سهام یک شرکت ایرانی همزمان در بورس تهران و استانبول خبر داد و گفت: مدل پیشنهادی برای پذیرش این شرکت به تائید رسید.
به نقل از صدا و سیما، محمدسجاد سیاهکارزاده از عرضه سهام یک شرکت ایرانی در بورس استانبول خبر داد و گفت: کارگروه ویژه ای برای عرضه سهام این شرکت تشکیل شده و مدل پیشنهادی برای پذیرش آن نیز به تایید رسیده است.
وی افزود: کارگروهی متشکل از بورس تهران، شرکت سپرده گذاری مرکزی، بورس استانبول، تاکاس بانک و شرکت MKK تشکیل شده است تا زمینه پذیرش و قیمت گذاری سهام این شرکت پتروشیمی در بورس استانبول فراهم شود؛

تاکاس بانک از اعضای وابسته به فدراسیون جهانی بورس‌های اروپایی- آسیایی FEAS ، عضو مؤسسه سپرده‌گذاری اروپا، عضو انجمن ملی ارایه کدهای بورسANNA و مسئول امور مبادله و تسویه وجوه حاصل از مبادلات اوراق بهادار معامله شده در بورس استانبول، است.

سیاهکارزاده تصریح کرد: سهام این شرکت قرار است به صورت همزمان در بورس تهران و استانبول عرضه شود که به طور حتم این اتفاق، رویداد مهمی در تاریخ بازار سرمایه کشور خواهد بود .
به گفته مدیر امور بین الملل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، مدل پیشنهادی برای پذیرش این شرکت به تایید رسیده که قرار است در این کارگروه، جنبه های مختلف از جمله مباحث معاملاتی، افشای اطلاعات و موارد پس از معاملات، سپرده گذاری سهام در حساب تجمیعی، اقدامات شرکتی، مباحث حقوقی، ترتیبات قراردادی و غیره بررسی شود.

سیاهکارزاده ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر، فاز عملیاتی پذیرش این پتروشیمی در بورس استانبول انجام شود تا زمینه بین المللی شدن آن فراهم شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی