---------------------------------- ---------------------------------- عرضه اولیه"حسیر" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

جدیدترین تحولات در ورود شرکت های جدید به بازار سهام به نام شرکت ریل سیر کوثر شده که از امروز با نماد "حسیر" به عنوان هفتاد و نهمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده است.

این شرکت در حالی 10 مهرماه سال جاری نزد سازمان بورس ثبت شده که در گروه حمل و نقل، انبار داری و ارتباطات و زیر گروه حمل و نقل از طریق خطوط راه آهن فعال بوده و سال 82 با موضوع خرید واگن های مسافری و باری از داخل و خارج کشور و استفاده از آن در ناوگان ریلی کشور، راهبری واگن های مسافری و باری، تعمیر و نگهداری واگن های مسافری باری، ایجاد تعمیرگاه های مجهز در این رابطه و خرید و سفارش قطعات یدکی و ابزارآلات در اداره کل نسبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

بررسی ها از مشخصات "حسیر" نشان می دهد در ترکیب سهامداری آن 6 سهامدار حقیقی  از جمله محمد هاشمی نماینده دوره های 6 و 7 مردم سیرجان و بردسیر (با مالکیت مستقیم و غیر مستقیم 22.4 درصدی و از طریق رضا و حسین هاشمی) حضور دارند و شرکت طلوع تجارت خلیج فارس با 16.8 درصد ، تنها سهامدار حقوقی آن است.

دو خانواده عزت آبادی پور هم در مجموع 40.8 درصد و کریمی مکی آبادی با 20 درصدی 

این شرکت دارای 19 نیروی انسانی و 27 واگن درجه یک و 12 واگن مسافری و 134 واگن باری بوده و 2.5 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. همچنین بررسی ها حکایت از آن دارد از تسهیلات 20.5 میلیارد تومانی با سود 4 تا 27 درصدی، بیش از 16.8 و 2.3 میلیارد تومان از مانده اصل و سود باقی مانده است.

با این حال ریل سیر کوثر با سرمایه اسمی بیش از 47 میلیارد تومانی ، سود هر سهم سال 94 را 130 ریال اعلام کرده بود.مشاور پذیرش این شرکت هم کارگزاری ارگ هومن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی