---------------------------------- ---------------------------------- عرضه اولیه"حریل"به قیمت کشف شده 1090 ریال :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

با عرضه اولیه 10 درصد سهام شرکت ریل پرداز سیر به عنوان آخرین عرضه اولیه بازار سهام و پانزدهمین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری، هر سهم این شرکت 1090 ریال کشف قیمت شد.

در حالی 196 میلیون سهم "حریل" در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه شده که از این تعداد سهام 116 میلیون سهم برای عرضه توسط کارگزاران و برای کشف قیمت و 80 میلیون سهم برای معامله گران آنلاین است. سهمیه هر ایستگاه کارگزار 700 هزار سهم بوده و سهمیه 423 هزار سهمی نیز برای صندوق سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

با این کشف قیمت، نسبت P/E هر سهم "حریل" 28.68 مرتبه محاسبه شده است.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس، 80 میلیون سهم شرکت ریل پرداز سیر در نماد "حریل1" رأس ساعت 12:40 به قیمت کشف شده 1090 ریال با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط حداکثر 1600 سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران بر خط بازگشایی خواهد شد.

شرکت ریل پردازسیر با سرمایه 196 میلیارد تومانی و با نماد "حریل" در گروه "حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات" به عنوان صدو سی و چهارمین نماد معاملاتی در بازار دوم معاملات فرابورس پذیرش و درج شده است.

"حریل" اولین پیش بینی درآمد سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 را 38 ریال اعلام کرده که نسبت به سود 21 ریالی سال مالی جاری افزایش قابل توجه 81 درصدی را نشان می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی