---------------------------------- ---------------------------------- عرضه اولیه "برکت"فردا یکشنبه :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

با اعلام درج هلدینگ دارویی برکت با نماد "برکت" در فهرست نرخ‌های بازار دوم معاملات بورس ، طبق هماهمنگی های به عمل آمده، این هلدینگ 340 میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام برای فردا یکشنبه شده است .

"برکت" اولین شرکت بورسی است که سهام آن به روش ثبت سفارش عرضه اولیه می شود. در این عرضه 340 میلیون سهم با محدوده قیمتی 220 تا 242 تومان واگذار خواهد شد. همچنین در حالی زمان ثبت سفارش در روز عرضه مشخص و اعلام می شود که در این روش امکان خرید به صورت گروهی وجود ندارد.

نحوه کشف قیمت پس از ثبت سفارش توسط معامله گران، سرمایه گذاران (اعم از حقیقی و حقوقی و بر خط) طبق ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه سهام خواهد بود.

این هلدینگ به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های دارویی ایران با بیش از 20 شرکت تابعه و نیز دارای سهم 15 درصدی از بازار صنعت دارویی کشور و وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است. برخی از شرکت های تابعه این هلدینگ همانند شرکت سبحان دارو، ایران دارو، تولید دارو، البرز دارو و ...در بورس حضور دارند.

گروه دارویی برکت دارای سال مالی 30 اسفند، سود هر سهم سال مالی جاری را 280 ریال در نظر گرفته و برای سال مالی 96 نیز سود 307 ریالی را پیش بینی کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی