---------------------------------- ---------------------------------- صدور رای دادگاه کنتورسازی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
سازمان بورس در حالی دوبار از صورت های مالی و گزارش های ارسالی ایراد گرفته و ابهاماتی را مطرح کرده که بعد از مشخص شدن تخلفاتی، پرونده به قوه قضائیه ارسال شده و انتظار می رود در آینده ایی نزدیک، رای اولیه دادگاه صادر شود.

بنابراین در شرایطی نماد این شرکت همچنان متوقف خواهد ماند که سازمان بورس به عنوان نهاد بازار سرمایه ایران، از حقوق سهامداران دفاع خواهد کرد.

در پی اعلام سود جدید و حیرت انگیز شرکت کنتورسازی ایران در دی سال گذشته که با رشد 433 درصدی سود (از 2829 به 15080 ریال) همراه بود، سازمان بورس، ابهاماتی را مطرح و شروط بازگشایی نماد این شرکت خبرساز را اعلام کرده بود. علاوه بر این 18 مرداد نیز درباره این شرکت و ابهامات آن نکاتی را مطرح کرده بود.

مدیران این شرکت جهش 433 درصدی سود را از ناشی انعقاد قرارداد 10 دی ماه در خصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق (پوز) فروشگاهی و  احتساب 201 هزار دستگاه برای مالی جاری اعلام کرده اند اما برخی از فعالان با بررسی جزییات مناقصه تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق، اما و اگرهایی درباره نحوه برگزاری مناقصه، ماهیت و زمان تشکیل شرکت هوشمند سامانه باران و... مطرح کرده اند.

این درحالی است که نه تنها تاکنون تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق عملی نشده بلکه برخی مدیران هم به تخلفاتی مبنی بر دستکاری در قیمت و انجام معاملات خلاف، متهم شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی