---------------------------------- ---------------------------------- صافولا سهامدار عمده و عربی"غبشهر"در ایران فعال خواهد ماند :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

محمود شهرضایی، درباره مسائل پیش آمده و مرتبط با سهامدار عمده و عربستانی شرکت صنعتی بهشهر یعنی صافولاد (که به طور مستقیم 72 درصد سهام این شرکت بورسی را دارد) و شایعاتی مبنی بر کناره گیری این مالک و تشکیل کمپین نخریدن محصولات شرکت صنعتی بهشهر اظهار داشت: برخی رقبای شناسایی شده اقدام به شایعه پراکنی در بازار مصرف می کنند.

وی ادامه داد: در گذشته هم با مطرح شدن مشکلات ایران و عربستان، چنین اقداماتی از سوی رقبا صورت گرفته تا باعث کاهش سهم 35 درصدی صنعتی بهشهر در بازار مصرف شوند که موفق نشده اند. چرا علاوه بر حمایت سازمان سرمایه گذاری خارجی از چنین شرکت های خارجی، هیچ نهاد، سازمان و وزارتخانه ایی محدودیت خاصی برای این شرکت و سهامدار عمده ایجاد نکرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بنابراین هیچ مانعی برای ادامه حضور صافولا در ایران نیست و مسئولان آن اعلام کرده اند همچنان در ایران باقی خواهند ماند و به فعالیت های گذشته ادامه خواهند داد. این درحالی است صافولا حتی در شرایط تحریم نه تنها حاضر به ترک ایران نشده بلکه با قبول ریسک، در یک نوبت 75 میلیون دلار ضمانت نامه برای واردات روغن شرکت گذاشته و بعد از تخصیص تسویه کرده است.

شهرضایی با تاکید بر اینکه هیچ محصول و مواد اولیه ایی از عربستان وارد نمی شود و عمده موارد مورد نیاز از مالزی ، اوکراین و آرژانتین تامین می شود، خاطر نشان کرد: در شرکت صنعتی بهشهر که دارای 17 هزار سهامدار بوده و 17 درصد سهام آن متعلق به بانک ها و افراد حقوقی است، 3 هزار ایرانی فعال بوده و فقط 10 نفر غیر ایرانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه صنعتی بهشهر و سهامدار عمده آن هیچ وقت و در هیچ موردی ، مواضع سیاسی نداشته و صرفا" اقتصادی هستند ، ادامه داد: با این اوصاف بروز شایعاتی مانند تشکیل کمپین نخریدن و ... اثری بر فعالیت های صنعتی بهشهر ندارد و توزیع کنندگان و مصرف کنندگان از یک سال پیش شاهد چنین شایعاتی از سوی رقبا بوده اند.

وی با اشاره به اینکه درخواستی هم برای توقف نماد معاملاتی "غبشهر" به سازمان بورس داده نشده ، خاطر نشان کرد: انتظار می رود با فروکش کردن این شایعات بی اساس، این شرکت در بورس و بازار مصرف ، به روند گذشته خود ادامه دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی