---------------------------------- ---------------------------------- شنیده و شایعات بازار 2 مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱- خبرهایی مبنی بر افزایش سرمایه ۴۴ میلیارد تومانی قاسم به گوش می رسد که گفته می شود این افزایش سرمایه به سازمان بورس ارایه شده و طی روزهای آینده نتیجه آن مشخص می شود.

۲- خبرها از فولاد حکایت از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از مطالبات و آورده در این نماد را دارد . که گویا گزارش توجیهی و گزارش حسابرس تنظیم و به بورس داده شده که در صورت تایید ، تا دو ماه آینده مجمع فوق العاده جهت افزایش سرمایه برگزار می گردد.

۳- شنیده ها از خاور حکایت از این دارد که شرکت مرسدس بنز مذاکرات فشرده ای را با این شرکت جهت آغاز ساخت دوباره محصولات مدرن سنگین خود دارد و در صورت توافق آنها با هم احتمال بازگشایی دفتر این شرکت در ایران وجود خواهد داشت.

۴- خبرها از توریل حکایت از تقسیم سود ۱۶ تومانی دارد. گویا گفته می شود که قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه واگن بسته شده است.

۵- شنیده ها از گروه سیمانی حکایت از این دارد که در صورت اجرایی شدن  افزایش ۱۷ درصدی قیمت سیمان در اوایل مرداد ماه ، سودآوری حداقلی در شرکت های سیمانی محقق خواهد شد.

 

۶- خبرها از  وپاسار حکایت از این دارد که این مجمع به تنفس خورد و گویا مجمع بعدی ۱۴ مرداد خواهد بود .

۷- شنیده ها از رمپنا حکایت از در اجرا بودن پروژه راه آهن برقی تهران مشهد با ارزش بیش از ١ میلیارد دلار را دارد .

۸- خبرها از البرز حکایت از افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی را دارد که از سوی هیات مدیره تهیه و به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است و در صورت صدور مجوز سازمان بورس ، این افزایش سرمایه نهایی و اعمال می شود .

۹- خبرها از کگل حکایت از تقسیم سود ۵۰ تومانی دارد و گفته می شود که بهره برداری از کارخانه گندله سازی شماره ۲ در این نماد به گوش می رسد.

۱۰- خبرها از وپارس حکایت از موافقت سهامداران با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت را دارد . گفته می شود که افزایش توانایی و ظرفیت بانک در جذب منابع،ارتقاء سهم بازار، توسعه توانایی و ظرفیت بانک در اعطای تسهیلات،افزایش توانایی و ظرفیت بانک در گسترش شبکه شعب، افزایش سودآوری و بازده بانک از طریق افزایش سهم بانک در ارائه خدمات بانکی، توسعه توانایی و ظرفیت بانک در گسترش فعالیت‌های ارزی و کاهش ریسک عملیاتی بانک با توجه به افزایش سرمایه و نسبت کفایت سرمایه از مهم ترین دلایل افزایش سرمایه است.

۱۱- شنیده ها از هپکو حکایت از تغییر کاربری زمین ۱۵ هکتاری در این نماد جهت تهاتر بدهی ها با بانک تجارت را دارد .همچنین گفته می شود که گویا شایعات برنده شدن در مناقصه شهرداری در این نماد تایید شده است .

۱۲- خبرها از پسهند حکایت از افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی را دارد که گویا این افزایش سرمایه جهت تامین مالی خرید ماشین آلات تولیدی ، زمین و ساخت و تکمیل سالن های تولید و انبار در راستای اجرای طرح توسعه است که ۱۸ آذر سال گذشته به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است .

۱۳- خبرها از  بالبر حکایت از  تعدیل مثبت ۲۲۲ درصدی در این نماد را دارد .

۱۴- شنیده ها از خساپا حکایت از افزایش سرمایه در این نماد را دارد.

۱۵- خبرها از وانصار حکایت از تقسیم سود ۲۸۰ ریالی در این نماد را دارد . و همچنین گفته شده است افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این نماد در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

۱۶- شنیده هایی مبنی بر ثبت افزایش سرمایه حفارس که به سازمان ارسال شده است به گوش می رسد.

۱۷- شنیده ها از حکمت حکایت از تکمیل ۵۵ درصدی مرحله ساخت سعادت آباد و آغاز پیش فروش آن را دارد .

۱۸- شنیده ها از  وکوثر حکایت از وعده صدور چک بین بانکی و دسترسی به سامانه چکاوک در سال جاری از این نماد به گوش می رسد.

۱۹- شنیده ها از ونفت حکایت از افزایش سرمایه ۵٩ درصدی از محل سود انباشته طی یک ماه آینده را دارد .همچنین خبرهایی مبنی بر قرار داد این شرکت با شرکت هلندی جهت خرید تجهیزات نفتی به گوش می رسد.

۲۰- شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه ۶۶ درصدی از خاور به گوش می رسد .

۲۱- شنیده هایی مبنی بر تکمیل شدن پروژه گلوگاه برای امسال از نماد ثاباد به گوش می رسد. همچنین خبرهایی از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از این نماد شنیده می شود.

۲۲- خبرهایی مبنی بر افزایش سرمایه ۲۲ درصدی بورس به گوش می رسد .

۲۳- شنیده ها از بانک حکمت حکایت از انجام افزایش سرمایه ١٠٠ درصدی از محل انباشته و تجدید ارزیابى در ۶ ماهه دوم از این نماد را دارد و همچنین شنیده هایی مبنی بر قصد فروش پادگان ٠۶ پاسداران از این نماد به گوش می رسد.

۲۴- شنیده ها از شپنا حکایت از  تصویب افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از سود انباشته در این نماد به گوش می رسد.

۲۵- خبرها از کسرا حکایت از این دارد که گویا قصدافزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی را دارد .

۲۶- شنیده ها از دبالک حکایت از عقد قرار داد از سوی این شرکت با یک شرکت هندی را دارد .

۲۷- شنیده ها از  وشهر حکایت از افزایش سرمایه ۱۶۰۰ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی را دارد .

۲۸- شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰ درصدی از محل فروش زمین و یا تجدید ارزیابی دارایی ها از فلوله به گوش می رسد .

۲۹- خبرها حکایت از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده در نماد پارسان را دارد .

۳۰- خبرها حکایت از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل مطالبات و آورده در نماد کرماشا را دارد .

۳۱- شنیده هایی مبنی بر احتمال تعدیل منفی عایدی شرکت در نیمه دوم سالجاری از دلر به گوش می رسد.

۳۲- شنیده ها از وتجارت حکایت از این دارد تحریم های سوئیفت این بانک لغو شده است.

۳۳- شنیده هایی مبنی بر راه اندازی خط تولید سرنگ از دامین به گوش می رسد.

۳۴- شنیده هایی مبنی بر مذاکره توریل با کنسرسیوم ریلی اسپانیا مبنی بر ساخت ریل راه آهن سریع السیر جدید در کشور به گوش می رسد.

۳۵- شنیده ها از وبملت حکایت از افزایش سرمایه در این نماد را دارد .

۳۶- شنیده هایی مبنی بر افزایش سود آوری از ختراک به گوش می رسد.

۳۷- شنیده هایی مبنی بر اینکه خریدار بلوکی حفارس ، نماد حجنوب است به گوش می رسد.

۳۸- شنیده ها از وگردش حکایت از بازدید فعالان گردشگری کشور فنلاند از امکانات بانک گردشگری جهت سرمایه گذاری در این نماد به گوش می رسد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی