---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 9 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تعدیل منفی فوق سنگین صنایع‌ ریخته‌گری‌ ایران‌

صنایع‌ ریخته‌گری‌ ایران‌ ، سود 3 ریالی هرسهم را با تعدیل 3600 درصدی مواجه و به زیان 105 ریالی تغییر داد و در 9 ماه هم 135 درصد معادل 142 ریال زیان را محقق و علت این تعدیل منفی فوق سنگین را کاهش 14 درصدی فروش به 44.7 میلیارد تومان و عمدتا ناشی از کاهش تقاضای شرکت ایران خودرو دیزل در 3 ماهه آخر سال 96 اعلام کرد.

سکرما

در پی اتمام سال مالی 30 آذر سیمان‌ کرمان‌ و اعلام برگزاری مجمع سالانه و تصمیم گیری یکشنبه آینده در مورد صورت های مالی و میزان تقسیم سود و سایر موارد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

عرضه اولیه"سپ"

در پی درج نماد معاملاتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با نماد "سپ" در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده برای نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت در صورت برگزاری معارفه و تکمیل مدارک ‌درخواستی، هفته آینده در بورس اوراق بهادار عرضه اولیه خواهد شد.

شیشه دارویی رازی

کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی علت کاهش 26 درصدی سود ( از 290 به 215 ریال ) را کاهش فروش شرکت از  50.5 به 42.3 میلیارد تومان و  ناشی از شرایط نامناسب شرکت‌های داروسازی و افزایش زیان تسعیر ارز تسهیلات ارزی از 3.1 به 6.6 میلیارد تومان متناسب با افزایش نرخ یورو و تسعیر تسهیلات ارزی به نرخ 5400 تومان به ازاء هر یورو اعلام کرد.
خکاوه
 مدیرعامل سایپادیزل از انجام توافق اولیه برای تاسیس شرکت مشترک ولوو و سایپا در ایران و سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت در این زمینه خبر داد.
وبصادر
مدیرعامل بانک صادرات از رایزنی برای  بازگشایی نماد این بانک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مدارک لازم را به سازمان بورس ارائه کرده‌ایم.

کحافظ

کاشی حافظ ،سود 4 ریالی را به زیان 1077 ریالی تغییر داد که معادل 27 هزار درصد است."کحافظ" علت این تغییر 180 درصدی را عدم تحقق پیش بینی اعلام شده دانسته است.

پگاه گلستان

پگاه گلستان تعدیل منفی 19.5 درصدی پیش بینی سود هر سهم (از 980 به 789 ریال) را ناشی از افزایش نرخ متوسط شیر خام دریافتی و تامین شیر خام با درصد چربی مطلوب و افزایش بهای تمام شده و عدم افزایش متناسب نرخ محصولات و کاهش حاشیه سود ناخالص اعلام کرد.

وپارس

بعد از ۱۹ ماه غیبت بانک پارسیان عملکرد ۹ ماهه و سه گزارش فعالیت ماهیانه را هم ارایه کرد اما برای بازگشت به بورس بعد از غیبت ۱۹ ماهه باید چند اطلاعات دیگر را منتشر کند.
داروسازی‌ امین‌

داروسازی‌ امین‌ درباره افزایش 18 درصدی پیش بینی سود (از 254 به 299 ریال) را تغییر در ترکیب فروش ، افزایش فروش محصولات کارمزدی با حاشیه سود بالاتر  و تاثیر افزایش قیمت برخی از محصولات اعلام کرد.

دعبید

در پی اتمام سال مالی 30 آذر داروسازی‌ دکترعبیدی‌ و اعلام برگزاری مجمع سالانه و تصمیم گیری یکشنبه آینده در مورد صورت های مالی و میزان تقسیم سود و سایر موارد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی بانک اسپانیایی به ایران
مدیرعامل ارس بانک اسپانیا از آمادگی اعطای خط اعتباری ریفاینانس ۱۰۰ میلیون یورویی به ایران خبر داد.

وایران
شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو که مالک حدود 26 درصد لیزینگ ایرانیان است ، 19.2 درصد از سهام معادل 192 میلیون و 271 هزار سهم را روانه میز فروش می کند.قیمت پایه هر سهم 2653 ریال تعیین شده که 23 اسفند به صورت نقد و یا شرایطی توسط کارگزاری اقتصاد بیدار عرضه خواهد شد.در ترکیب سهامداری لیزینگ ایرانیان، ایران خودرو با 34 درصد بیشترین سهام را دارد.

خودرو ، خاور
 در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و با توجه به ماهیت محصولات و نزدیکی بیشتر به خودروهای سواری شرکت ایران خودرو، پیش فروش دو محصول جدید ایران خودرو «پیکاپ فوتون» و «ون وانا» که تاکنون توسط شرکت ایران خودرودیزل فروخته می شد به زودی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو در سراسرکشور به مشتریان حقیقی آغاز می شود.
شبندر
واحد بنزین سازی و بخش تصفیه نفتای سبکِ (LNHT) واحدِ ایزومریزاسیون پالایشگاه بندرعباس امروز (چهارشنبه، نهم اسفندماه) با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد؛ این دو واحد از واحد‌های طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت بنزین پالایشگاه بندرعباس است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی