---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 دلار ۴۴۵۲ تومانی

رئیس جمهور با تاکید بر موضع دلار ۴۲۰۰ تومانی گفت: دلار در نهایت بیش از ۲۵۲ تومان افزایش نخواهد یافت و این همان ۶ درصدی است که در ازای مابه التفاوت تورم داخلی و خارجی اضافه شود.

نرخ دلار دولتی به قیمت دلار بازار سیاه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن اعلام علت افزایش ۱۱ تومانی دلار تک نرخی گفت: اگر فروش نفت قابل قبول و رو به رشد باشد هرگز نرخ دلار دولتی به قیمت دلار در بازار سیاه نمی رسد.

قطعه سازان

افزایش قیمت تا 35 درصدی قطعات خودرو برای جلوگیری از ورشکستگی قطعه سازان

صبانور

طبق برنامه اعلامی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور برای برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند 96 ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

حق تقدم سرمایه گذاری البرز

امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم سرمایه گذاری البرز است

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو از فروش ۶ ملک و کسب سود ۱۰.۷ میلیارد تومانی خبر داد

بانک ملت

زمان توقف نماد بانک ملت که دیروز اقدام به تعدیل مثبت ۴۱ درصدی سود کرده بود با تصمیم بورس تهران و به دلیل وجود ابهامات تمدید و به اول هفته آینده موکول شد

فافزا

نماد معاملاتی شرکت فولاد افزا سپاهان ، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 12/03/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

اوراق مشارکت خط قطار شهری اصفهان

شهردار اصفهان از انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تامین مالی خط دو قطار شهری اصفهان با همکاری تامین سرمایه تمدن خبرداد.

کی بی سی

نماد معاملاتی شرکت کی بی سی، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 12/03/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

افزایش تعرفه واردات تایر

افزایش تعرفه واردات تایر به 40 درصد در راستای حمایت از تولید داخلی برای حمایت از تایرهای تولیدی در کشور .

الکتریک‌ خودرو شرق‌

طبق برنامه اعلامی الکتریک‌ خودرو شرق‌ برای برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفند 96 ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

کدما

معدنی‌ دماوند در حالی سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته را 192 ریال پیش بینی کرده بود اما این متغیر مهم را با 64 درصد کاهش به 70 ریال رساند.این شرکت دلیل این تعدیل منفی را ناشی از عدم دریافت تسهیلات 180 میلیون تومانی پیش بینی شده در بودجه شرکت و همچنین اعمال مابه التفاوت مالیات 47.1 میلیون تومانی سنوات قبل اعلام کرد.

ولبهمن
نماد معاملاتی شرکت بهمن لیزینگ جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز پنجشنبه مورخ 10/03/1397 در پایان معاملات امروز سه‌شنبه متوقف می گردد.

فروش ویژه محصول پر فروش H30 کراس اتوماتیک
ایران خودرو از دیروز فروش ویژه محصول پر فروش H30 کراس اتوماتیک را به صورت اقساطی آغاز کرد که شامل قیمت 50 میلیون و 47 هزار تومانی و تحویل 30 روزه بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.مشتریان این محصول با مراجعه به به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور می توانند به روش اقساطی و با پرداخت 30 میلیون تومان وجه اولیه نسبت به ثبت نام اقدام و مابقی وجه را در قالب دو یا سه یا چهار چک شش ماهه پرداخت کنند.

پالایشگاه های روغن سازی

دبیر انجمن پالایشگاه های روغن سازی با بیان اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ابتدای سال جاری حدود 42 درصد نرخ خوراک شرکت های تولیدکننده روانکارهای صنعتی را افزایش داده،گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصول این شرکت ها صادرنشده و این مسئله تولیدکنندگان و بازار را در یک بلاتکلیفی قرارداده است.

استفاده هر کارت بانکی فقط یکبار در روز

بانک مرکزی براساس ضوابط جدید،محدودیت تازه‌ای برای خدمات کدهای دستوری اعمال کرد.این محدودیت در قالب پیام به مشتریان دریافت خدمات از کدهای دستوری اطلاع‌رسانی شده است.در این پیام آمده است: مشترک گرامی باتوجه به محدودیت جدید بانکی اعمال شده بر کلیه کدهای دستوری تا اطلاع ثانوی می‌توانید از هر کارت بانکی فقط یکبار در روز برای خرید شارژ یا بسته یا پرداخت قبض استفاده نمایید لذا پیشنهاد می‌شود جهت تکرار خرید از اپلیکیشن ستاره اول یا تلفن گویای صد ستاره (*100) استفاده نمایید.

بنابراین گزارش،بانک مرکزی در مهر سال 94 هم با صدور بخشنامه‌ای دامنه خدمات USSDها یا همان کدهای دستوری را محدود کرده بود. در آن بخشنامه ارسال تراکنش خرید در بستر USSD ممنوع و سقف تراکنش های قبوض و خرید شارژ در این بستر 200 هزار تومان تعیین شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی