---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 8 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

وامید

شایعات از تعدیل  مثبت  این شرکت با  توجه به  تعدیل مثبت های پی در پی  کگل و کچاد حکایت  دارد.

پارس‌خودرو

خانواده محصولات برلیانس با ۳۶هزار و ۷۲۴ دستگاه نسبت به مدت مشابه ۹۵ درصد افزایش تولید داشته است. معاون برنامه ریزی پارس خودرو با اعلام خبر فوق گفت: این شرکت تا اوایل بهمن ماه سال جاری با تولید بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو علاوه بر ثبت افزایش تولید ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مجموع تولید سال گذشته خود را در ۲ ماه مانده به پایان سال پشت سر گذاشت.

تعرفه واردات تایر

تعرفه واردات تایر به کشور با پیشنهاد انجمن تولیدکنندگان تایر و تصویب کمیسیون ماده‌یک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش یافت و با ۸درصد رشد، برای تایرهای رادیال سواری از ۳۲درصد به ۴۰درصد و برای تایرهای باری اتوبوسی با ۶درصد رشد از ۲۰درصد به ۲۶درصد رسید.

کخاک

خاک چینی ایران که مجوز افزایش سرمایه 186 درصدی را از سازمان بورس گرفته در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو می شود.سهامداران "کخاک" در مجمع فوق العاده سه شنبه جاری ضمن تصمیم گیری در مورد تامین مالی از از 17.5 به 50 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی به تغییر ماده 5 اساسنامه شرکت هم رای خواهند داد.

ومعادن

این شرکت برای سال جاری ۵۶۲۶میلیارد ریال سود سرمایه گذاری پیشبینی کرده اما اگر فرض کنیم متوسط قیمت مس جهانی ۶۸۰۰ دلار و قیمت فولاد ۴۶۰دلار باشد، آنگاه با فرض دلار ۴۵۰۰۰ ریالی سود خالص ومعادن رقمی در سطح ۸۰۰میلیارد تومان در سال خواهد بود. سرمایه اسمی شرکت همکنون ۳۱هزار میلیارد ریال است که به ۳۶هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

کسرا
بر اساس شنیده ها شرکت به دنبال عرضه سهام معدن سنگ آهن الوژیست در فرابورس است.
خچرخش
بر اساس شنیده ها بعد از فروش بلوک ایران خودرو اخباری از فروش بلوک خچرخش و خمحرکه منتشر خواهد شد.

شکربن
شایعات از تعدیل مثبت دوباره این شرکت با توجه به گزارش های تولید وفروش ارائه شده حکایت دارد.
زاگرس
شنیده ها از آغاز مطالعات مهندسى براى تکمیل زنجیره آروماتیک تا تولید پلى پروپیلن و پلى اتلین از متانول در پتروشیمى زاگرس میباشد
کچاد
مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی چادرملو گفت: طرح زیر بنایی نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان در ایام دهه فجر رسماً افتتاح می شود.
خساپا
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه این گروه برای معرفی محصولات جدید خبرداد و گفت: به زودی اخبار خوشی در این زمینه از سایپا شنیده خواهد شد‌
صادرات
بانک صادرات سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده دعوت کرد تا احتمالا بعد از ۲۰ ماه بزودی شاهد بازگشایی نماد آن در بورس باشیم.

سدبیر

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 10/11/1396، در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

رتاپ
با مشارکت تاپ سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکان‌پذیر شدنرم‌افزار پیدو که قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می‌تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند.این اپلیکیشن دارای دو نرم‌افزار برای کاربر و سوخت‌رسان است؛ در صورتی که کاربر درخواست خود را از طریق اینترنت اعلام کند، نزدیک‌ترین ماشین سوخت‌رسان می‌تواند به آن پاسخ دهد و پس از این‌که قیمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نیز می‌تواند دکمه تأیید یا انصراف را انتخاب کند.قیمت بنزین معمولی و سوپر به ترتیب لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل‌ونقل به آن افزوده می‌شود.

خودرو
مدیرعامل ساپکو با اعلام تولید بیش از هزار دستگاه پژو ۲۰۰۸ تا دی ، پیش بینی تولید این محصول جدید ایران خودرو برای دو ماه پایانی و سال آینده را پیش بینی کرد.وی در ادامه از تولید بیش از هزار دستگاه پژو ۲۰۰۸ تا دی ماه خبر داد و افزود: تولید این خودرو در بهمن ماه ۲۵۰۰ دستگاه و در اسفندماه نیز ۲۵۰۰ دستگاه خواهد بود و برنامه تولید ۲۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه از این خودرو در سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته است.
ذوب
ذوب آهن در 10 ماه گذشته از سال توانسته است حدود 64%فروش تیرآهن و 71%فروش میلگرد خود را پوشش دهد از لحاظ مقدار تولید نیز به ترتیب برای تیرآهن و میلگرد حدود 70%و 78%پوشش داده است که عملکرد خوبی نبوده است .از نظر نرخ تقریبا مطابق بودجه فروخته است و در نهایت توانسته است حدود 73%مبلغ بودجه فروش خود را پوشش دهد .نکته قابل توجه نرخهای فروش دی ماه می باشد که حدود 20الی 25درصد بالاتر از بودجه می باشد.
شستا

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اعلام کرد: با مشارکت سازمان تامین اجتماعی درمرحله نخست، 167 شرکت و بنگاه اقتصادی کوچک شستا، شناسایی و در قالب بورس کالا و فرابورس به بخش خصوصی عرضه می‌شود.
قطعه ساز
دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی ایران گفت: هم اکنون قطعه سازان داخلی خودرو، بالا‌ترین فشارهای گرانی مواد اولیه ناشی از افزایش نرخ دلار را تحمل می‌کنند. با وجود همه این مشکلات خبرهای خوشی هم در راه است که تولید خودروی جدید پژو 301 با 60 درصد داخلی سازی، پژو 2008 با 50 درصد داخلی سازی و صادرات قطعات خودرو از جمله آن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی