---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 مرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

دلار

دولت در تصمیمی جدید مقرر کرد دلار ۴۲۰۰ تومانی تنها به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد و شرکتهای پتروشیمی، معدنی و فلزی نیز ارز حاصل از صادرات را با نرخ توافقی در بازار ثانویه عرضه کنند.
خاور
ایران خودرو دیزل با زیان 213 تومانی هر سهم معادل بیش از 2.8 هزار میلیارد تومان بعد از سایپا دیزل با دریافت کارت قرمز بورس به حضور ۱۷ ساله پایان داد و راهی بازار پایه فرابورس شد.

بیمه نفت ایران

شرکت نفتی هندوستان پترولیوم به دلیل مشکلات بیمه‌ای خرید یک میلیون بشکه نفت از ایران را لغو کرد.در پی توقف خدمات بیمه ای برخی شرکت های هندی به دلیل تحریم های جدید آمریکا ، ایران محموله های نفتی ارسالی به هند را بیمه کرد.

توقف فعالیت های رنو در ایران

برخلاف وعده دو ماه پیش مدیرعامل رنو ، مدیر اجرایی این شرکت فرانسوی گفت: احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا اقدام به توقف فعالیت ها در ایران می کند و دنبال فرصت های جدید به ویژه آفریقا می رود.

نرخ جدید شیر، ماست و پنیر

انجمن صنایع فراورده های لبنی نرخ جدید شیر، ماست و پنیر را با افزایش تا 32 درصدی به کارخانه ها اعلام کرد

بانک ملت

بانک ملت از کاهش سود ۳۹ درصدی سود خالص و تغییر سود انباشته به زیان انباشته خبر داد و آماده بازگشت به بورس شد.

غشاذر

با افزایش 17 درصدی قیمت شیر خام و سایر هزینه های تولید محصول ، بر اساس مصوبه دوم مرداد کارگروه تنظیم بازار و ابلاغیه سوم مرداد انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران میانگین قیمت محصولات لبنی تولیدی این شرکت 15.6 درصد افزایش یافت.

فبیرا
شرکت بسته بندی ایران که شرکت توسعه صنایع بهشهر سهامدار 61.3 درصدی آن به حساب می آید،درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس باافزایش سرمایه 2151 درصدی سرمایه فعلی را از 7.9 به 178.1 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

مرقام

از برنده شدن در مناقصه عمومی دو مرحله ای خبر داد که مربوط به خرید، نصب، پشتیبانی 250 خودپرداز پست بانک بوده و در حال تبادل مدارک و طی مراحل انعقاد قرارداد است.

قهکمت

با اعلام رشد 23 درصدی سود سال مالی شهریور اعلام کرد باتوجه به پیگیری های انجام شده از سندیکای کارخانه های قند وشکر مبنی برعدم تحویل جایزه به چغندرکاران به دلیل فروش تفاله مربوطه (بهاره - تحویلی درپاییز و زمستان 96 ) ، درآمد هرسهم از 702 به 862ریال پیش بینی می شود

بکام

کارخانجات تولیدی شهید قندی ماه گذشته از برنامه فروش 51 درصد سهام شرکت برق آفتابی هدایت نور یزد (شامل 33 میلیون و 150 هزار سهم و به ارزش پایه 1.2 میلیارد تومان) خبر داده بود که به همان قیمت توسط شرکت تولید و توسعه پویا انرژی نگین سبز خاورمیانه  خریداری و از محل مطالبات فیمابین سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تسویه شد.

تفکیک هسته معاملات بورس و فرابورس

نسخه جدید سامانه معاملاتی فرابورس از عملیات شد و سفارش گیری و انجام معاملات در بازارهای فرابورس در نسخه جدید صورت می گیرد که سفارش‌های معامله‌گران و کارگزاران از روز چهارشنبه گذشته از نسخه قدیم سامانه حذف شد و معامله‌گران و کارگزاران  سفارش‌ها را در نسخه جدید وارد می‌کنند.نسخه قدیم سامانه معاملاتی اتوس NSC از سال 2006 به عنوان سامانه معاملات در دسترس بوده و اشکالاتی از نظر زیرساختی، قابلیت‌ها و مدل‌های ارتباطی داشت که در پی فراهم آمدن فضای جدید بین‌المللی، مذاکراتی با شرکت اتوس یورونکست (Atos Euronext) انجام شد و بدین ترتیب آخرین نسخه نرم‌افزار NSC در اختیار بازار سرمایه قرار گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی