---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 فروردین 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

خروج آمریکا از برجام

سخنگوی کاخ سفید گفت: اگر تغییرات مد نظر آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران انجام نشود، واشنگتن از این توافق کناره‌گیری می‌کند.

مرقام

شرکت ایران ارقام، قادر به فروش 200 دستگاه ATM به شرکت پردازش الکترونیک راشد سامانه پارسا شده که به صورت اقساط و طی شصت قسط به صورت ماهانه است.

سیمان کردستان

سیمان کردستان، در پایان معاملات امروز از تابلو خارج می شود تا دومین مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه را برگزار کند."سکرد "که برنامه افزایش سرمایه 83 درصدی (از 120 به 220 میلیارد تومان) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران دارد ، 27 اسفند اقدام به برگزاری مجمع فوق الاده کرد اما با به تنفس کشیده شدن مجمع، مقرر شد صبح پنج شنبه جاری جلسه دیگری تشکیل شود.
شبهرن

در پی صدور مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی شرکت بورسی نفت بهران در 11 بهمن و اتمام مهلت استفاده از آن، سازمان بورس مهلت 30 روزه ای جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه این شرکت صادر کرد.به این ترتیب،"شبهرن" می تواند از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،سرمایه را به 260 میلیارد تومان برساند.

جنگ چین و امریکا

با تقویت احتمال جنگ تجاری کامل میان چین و امریکا، ارزش سهام بازارهای آسیا و قیمت نفت به ۷۰.۲۸ دلار در هر بشکه کاهش یافت.

خفناور

نماد معاملاتی شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در تاریخ 09/01/1397، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

سیمان ایران

سیمان ایران در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱.۸۴ درصد از کل صادرات این محصول در دنیا را به خود اختصاص داده که این رقم نسبت به سال ماقبل آن ۰.۲۶ درصد کاهش داشته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی