---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قیمت نفت

در ادامه روند صعودی قیمت های جهانی ، بهای هر بشکه نفت از ۷۰ دلار و ۱۸ سنت هم عبور کرد که خبر خوشی برای پالایشگاه ها محسوب می شود.

مجوز خرید سهام بانک‌های چینی

بانک مرکزی چین مجوز خرید ۱۰ درصد سهام بانک‌های چینی توسط سرمایه گذاران بخش‌خصوصی ایران به میزان ۱۰۰ میلیون دلار را صادر کرده و باید منتظر تصمیم بانک مرکزی ایران بود.

کسرا

شایعات از تعدیل منفی این شرکت با توجه به عملکرد ضعیف این شرکت در 10ماهه گذشته حکایت دارد
قشهد
شایعات از  تعدیل مثبت این شرکت با توجه به  گزارش تولید و فروش مناسب حکایت دارد.

عمران و توسعه فارس

این شرکت از افزایش 25 درصدی سود ( از 40 به 50 میلیارد تومان) به دلیل افزایش در متراژ پیش بینی فروش واحد های پروژه نیکان و فروش زمین 228 هکتاری آباده خبر داد.

ومعادن
شایعات از تعدیل مثبت 60 ریالی این شرکت با توجه به افزایش سود شرکت های کچاد، کگل، فملی در آینده نزدیک حکایت دارد
چدن
شنیده ها از خرید زمین های  اطراف این شرکت به مساحت  2000متر جهت نصب کوره های جدیدو پشرفته تر برای تولید غلتک حکایت دارد.
حسینا
شایعات از  تعدیل  مثبت دوباره این شرکت درآینده  نزدیک با توجه به گزارش  تولید و فروش مناسب حکایت دارد
رتاپ
 شنیده ها حکایت از این دارد که رتاپ شروع به ارائه دستگاه پین‌پد به مشتریان خود کرده است

 گل گهر

نماد این شرکت بورسی 3 هزار میلیارد تومانی در حالی امروز بسته و فردا با دامنه نوسان باز خواهد شد که ناشی از افزایش بیش از 36 سود خالص و از 1.4 به 1.9 هزار میلیارد تومان است.در این رابطه "کگل" توضیح داد: افزایش در نرخ فروش محصولات به تبعیت از افزایش در نرخ فروش شمش فولاد خوزستان در سه ماهه سوم و پیش بینی ادامه روند تا پایان سال - افزایش در مقدار فروش محصول گندله سنگ آهن به میزان 800 هزار تن - کاهش در مقدار فروش محصول کنسانتره سنگ آهن صادراتی به میزان 200 هزار تن - افرایش در مقدار فروش محصول کنسانتره سنگ آهن داخلی به میزان 100 هزار تن - افزایش در مبلغ سود سهام شرکتهای سرمایه پذیر گروه
فولاد خوزستان

این شرکت از افزایش حدود 16 درصدی سود خالص هر سهم در سال مالی منتهی به اسفند 96 نسبت به آخرین پیش بینی منتشره (حسابرسی شده) در تاریخ 17 آبان 96 خبر داد و اعلام کرد: علت عمده این تعدیل ، افزایش حدودا" 2.038 میلیارد ریالی درآمد فروش محصولات می باشد
کارتن ایران

از مزایده فروش یک دستگاه ماشین مقواسازی عرض 2/46 متر  خبر داده و اعلام کرد: دستگاه مقواسازی فوق ساخت شرکت لنگستون آمریکا و مازاد بر نیاز بوده است در 11 آذر اولین اگهی مزایده جهت فروش ماشین فوق منتشر گردید و برنده انتخاب شد لذا به جهت عدم توافق با خریدار در خصوص شرایط مزایده معامله انجام نشد. سپس طبق نظر هیات مدیره در 241 دی 96 مجددا اگهی دیگری منتشر گردید و پس از انتخاب برنده در 3 بهمن فروش قطعی و صورتجلسه به امضا خریدار رسید. 

آکنتور
مرحله دوم خرید سهام "آکنتور" از چهارشنبه گذشته آغاز و تا چهارشنبه این هفته به مدت 6 روز کاری ادامه دارد و سهامدارانی که مایل به فروش سهام هستند باید به کارگزاری های عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و دستور فروش حداکثر 3 هزار سهم و فرم تعهد نامه واگذاری سهام را تکمیل کنند.

بیمه دی و قند شیروان

دو شرکت فرابورسی بیمه دی و قند شیروان به علت شمولیت بیش از 3 سال در ماده 141 قانون تجارت ، مشمول لغو پذیرش شده اند و قرار است هیات پذیرش در بهمن ماه در مورد این دو شرکت تصمیم گیری کند.این موضوع در شرایطی منجر به کاهش قیمت سهام "دی و قوچان" شده بود که به این دو شرکت فرصت داده شده تا زمان ارایه صورت های مالی اسفند سال جاری ، نسبت به خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت اقدام کنند.

قراردادهای جدید نفت و گاز

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت در حاشیه کنفرانس توکیو در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد احتمالاً تعدادی از قراردادهای جدید با شرکت‌های خارجی برای توسعه میادین نفت و گاز کشور را طی ۳ یا ۴ ماه آینده نهایی خواهد کرد.وی گفت: ایران حدود ۲۸ قرارداد را با شرکت‌های خارجی شامل ژاپن، چین، روسیه و اروپا مذاکره می‌کند و امیدوار است که ۱۰ توافق را برای پروژه‌های میادین تا مارس ۲۰۱۸ تکمیل کند اما برنامه در حال حاضر عقب‌تر از پیش‌بینی‌ها است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی