---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 فروردین 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قیمت دلار

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت دلار از ۵ هزار تومان گذشت.

بانک تجارت
بانک تجارت دیروز عملکرد سه ماه اول تا سوم سال قبل را به همراه دلایل افزایش زیان را اعلام کرد و آماده بازگشایی نماد شد.این بانک درحالی درآمد هر سهم سال مالی اسفند گذشته را 268 ریال سود پیش بینی کرده بود که در عملکرد 9 ماهه ، 1,248 ریال زیان محقق کرد ( معادل بیش از 6.1 هزار میلیارد تومان ) و دلایل آن را ناشی از سه عامل کاهش سود تسهیلات، افزایش سود پرداختی به سپرده ها و افزایش ذخایر مطالبات مشکوک الوصول اعلام کرد.

دالبر

شرکت البرز دارو، برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی داد.هدف از این تامین مالی هم خرید و جایگزینی ماسین آلات و تجهیزات تولیدی، اصلاح و تجهیز انبار های قدیمی و تتمه انبار طبقاطی و تفاوت سرمایه پروزه مایعات، ساختمان و تاسیسات آزمایشگاه میکروبی، خرید و نصب تجهیزات سیستم اعلان و اطفاء حریق، ساخت و تجهیز اتاق سرور و اصلاح ساختار مالی است.

پدرخش

شرکت درخشان‌ تهران‌ قادر به فروش سایت در شهرک صنعتی کاسپین در قزوین نشد و اعلام کرد: پیرو آگهی 19 اسفند 96 درروزنامه اطلاعات مبنی بر مزایده فروش سایت شرکت در شهرک صنعتی کاسپین درقزوین، ظرف مهلت اعلام شده ( برای دیروز 5 فروردین)، فروش دارایی محقق نگردید و مقرر شد یک بار دیگر آگهی مزایده تکرار گردد.این دارایی شامل 16 هزار و 83 متر زمین و 7 هزار و 762 متر سوله است.

تبرک

مدیر مالی هلدینگ غذایی تبرک با اعلام کنترل دیروز سهام ، از برنامه حمایتی شرکت خبر داد و گفت:با توجه به پیش بینی سود ۹۷ و نسبت P/E ، سهام شرکت گران عرضه نشده است.

کاسیمین

کاسیمین اعلام کرد بهای تمام شده از  فروش 6.9 درصد از سهام صنعت روی زنگان( که 23 اسفند به ارزش بیش از 1000 تومانی هر سهم و 5 میلیارد تومان به فروش رسیده و درصد مالکیت این شرکت از "زنگان" از 73 به 66 درصد کاهش یافت)بیش از 1.1 میلیارد تومان و سود واگذاری پس از کسر مخارج انتقال، افزون بر 3.88 میلیارد تومان است.

چفیبر

فیبر ایران در حالی نیمه اسفند، سود 20 ریالی هر سهم را با تعدیل منفی 485 درصدی به زیان 77 ریالی تغییر داده بود که این زیان را 192 درصد افزایش داد و 225 ریال اعلام کرد.این شرکت در این باره توضیح داد: مذاکرات در خصوص فروش آهن آلات و ماشین آلات تولید فیبر سابق تاکنون به نتیجه نهایی نرسیده و امیدواریم در سال مالی آتی این امر محقق گردد.

ونیکی

سرمایه گذاری ملی ایران در نظر دارد چهارشنبه جاری 8 فروردین اقدام به عرضه 100 میلیون سهم معادل 1.43 درصد به قیمت پایه 150 تومانی هرسهم کند که مربوط به سهام وثیقه است.این عرضه به صورت نقد توسط کارگزاری توزان بازار انجام می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی