---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

افزایش قیمت بنزین منتفی شد

نایب رئیس کمیسیون انرژی از حذف مفاد مربوط به افزایش حامل های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ با رأی اعضای کمیسیون خبر داد.

آکنتور

شورای عالی بورس با تقاضای شرکت کنتور سازی ایران برای مجوز معاملات خارج از ساعت سهام موافقت کرد.

فروش اموال مازاد بانکها

وزیر اقتصاد از فروش معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک ها از جمله بنگاه های در اختیار آنها تا پایان سال ۹۶ و افزایش این رقم به ۲۰ هزار میلیارد تومان تا خرداد سال آینده خبر داد.

فاسمین 

با  تعدیل مثبت  34% سود خود  را از 701 به  942 ریال  افزایش داد

ثروتمندتر

با رشد بازارهای سهام در کشورهای مختلف، ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۷ با رشد ۴ برابری دارایی نسبت به سال قبل،یک تریلیون دلار ثروتمندتر شدند.

ثاصفا

نماد معاملاتی شرکت ساختمان اصفهان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 10/10/1396، در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.

حآسا 

خبرها از شرکت آسیا سیر ارس حاکى از لغو یکى از مهمترین قراردادهاى این شرکت به علت ریسک نوسانات ارز و مقرر شد خرید ٤٠٠ واگن لبه کوتاه چهارمحوره از تأمین کننده داخلى تهیه شود . 

ذوب 
بلوک ١۶.٧۵ درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان توسط سازمان خصوصی سازی در فرابورس عرضه می شود.

کپشیر
شرکت پشم شیشه ایران صبح روز جاری با انتشار شفاف سازی از توقف خط تولید پشم شیشه مطابق مفروضات آخرین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۶ خبر داد."کپشیر" با سرمایه 15 میلیارد تومانی حاضر در بازار دوم معاملات بورس پیش بینی سود سال مالی منتهی به اسفند 96 را در گزارش 6 ماهه منتهی به شهریور ماه مبلغ 84 ریال اعلام کرده که در دوره مزبور 115 ریال معادل 137 درصد از آن را محقق کرده است.

کاوه

شرکت فولاد کاوه در آذر ماه افزایش فروش فوق العاده ای داشت.دو دلیل این موصوع عبارتند از افزایش نرخ بیلت و افزایش مقدار صادرات که در کل نسبت به دوره مشابه سال قبل 188% رشد نشان میدهد.با توجه به اینکه فروش شرکت در سه ماهه پایان سال شرایط بهتری دارد و امید به ادامه دار بودن افزایش نرخ شمش بیلت میتوان امید به رشد  و حتی تعدیل مثبت از این شرکت داشت.

معافیت مالیاتی واردات کاغذ

گمرک ایران در بخشنامه‌ای با اشاره به بند ۵ ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد، واردات و عرضه انواع کاغذ که تنها به منظور نوشتن چاپ، تحریر و مطبوعات و دفاتر تحریر به کار می‌روند از پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده معاف اعلام گردیده است.  در ادامه این بخشنامه خطاب به گمرکات اجرایی آمده است، پس از تعیین ماهیت و اعلام کاربرد اصلی و اولویت مصرف کاغذهای وارده توسط آزمایشگاه مجاز در خصوص پرداخت مالیات ارزش افزوده با رعایت بند ۵ماده ۱۲ قانون مورد اشاره و سایر مفاد بخشنامه سازمان امور مالیاتی اقدام شود.

قرارداد میان ایدرو و رنو

با وجود گذشت حدود ۵ ماه از امضای قرارداد میان ایدرو و رنو، همکاری مشترک این دو هنوز وارد فاز اجرایی نشده و طرفین نیز تاریخ مشخص و دقیقی برای آن اعلام نمی‌کنند.این در شرایطی است که به‌نظر می‌رسد مشکلات و اختلاف‌نظرهای داخلی، دلیل اصلی اجرا نشدن قرارداد رنو بوده و خودروساز فرانسوی به نوبه خود از آمادگی لازم برای آغاز فعالیت جدید در ایران برخوردار است. در این بین اما یکی از چالش‌های اصلی، مشخص نبودن محل تولید محصولات جدید رنو است.هرچند پیش‌تر اعلام شده بود سایت بن‌رو (سایتی که در شهرستان ساوه قرار دارد و متعلق به سایپاست)، میزبان محصولات جدید رنو خواهد بود، با این حال به‌نظر می‌رسد با توجه به مخالفت مسئولان سایپا، واگذاری این سایت به رنویی‌ها تقریبا منتفی شده و آنها باید به‌دنبال مکان دیگری برای اجرای قرارداد همکاری مشترک با ایدرو بگردند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی