---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

چکاوه

شرکت کاغذسازی کاوه از تعدیل منفی 94 درصدی درآمد هر سهم برای سال مالی اسفند گذشته خبرداد که منجر شد زیان 83 ریالی هر سهم این شرکت به 161 ریال افزایش یابد.

زامیاد

زامیاد برای سال مالی اسفند قبل به ازای هر سهم 147 ریال زیان شناسایی کرد . در حالی که این شرکت با سرمایه حدود 553 میلیارد تومانی در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 11 ریال سود محقق کرده بود.

زمان بزرگترین عرضه اولیه

به رغم تاکید عربستان بر عرضه ۵ درصد سهام آرامکو در نیمه دوم ۲۰۱۸، وزیر انرژی این کشور اعلام کرد: زمان بزرگترین عرضه اولیه جهان به تاخیر افتاده و احتمالا سال ۲۰۱۹ انجام می‌شود.

سدبیرح

اتمام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در پایان معاملات امروز یکشنبه.

ذوب

مدیرعامل ذوب آهن از برنامه های افزایش تولید و صادرات در سال جاری خبر داد و گفت: این شرکت سال گذشته قادر شد ضمن افزایش میزان تولید و افزایش تنوع محصولات، جهش قابل توجهی در صادرات داشته باشد  و به لحاظ حجم 79 درصد و به لحاظ ارزش 120 درصد افزایش داشت و به رقم بی سابقه 1.15 میلیون تن رسید که حدود 50 درصد کل تولیدات شرکت است.وی تصریح کرد: سال گذشته ذوب آهن با انجام فعالیت های مختلف در راستای کاهش قیمت تمام شده و همچنین با توجه به افزایش جهانی قیمت محصولات فولادی از زیان خارج شد و سال جاری نیز شرایط خوبی پیش رو داریم.

نرخ جدید خرید شیر خام

براساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار سازمان مرکزی تعاون روستایی شیر خام را در قالب طرح خرید حمایتی با قیمت مصوب هر لیتر 1440 تومان از دامداران خریداری می کند.این قیمت از ابتدای فروردین امسال لازم الاجراست و مابه التفاوت قیمت به دامدارانی که از ابتدای فروردین شیر تولیدی آنها را با قیمت گذشته خریداری کرده پرداخت خواهد شد.

موتور دیزلی ایران‌خودرو

موتور دیزلی ایران‌خودرو با نام EFD حاصل طراحی و تولید شرکت تحقیقات موتور ایران‌خودرو است. این موتور دارای ۱۵۰۰ سی‌سی حجم و ۹۰ کیلووات (‌معادل ۱۲۰ اسب‌بخار) قدرت است، همچنین ۲۵۶‌ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.  از سوی دیگر مجهز به ۱۶ سوپاپ و توربو با تکنولوژی وی‌جی‌تی است. در کنار همه این موارد، این موتور دارای سیستم سوخت‌رسانی کامون‌ریل با تکنولوژی پاشش سوخت مستقیم یا GDI است که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را داراست.مصرف سوخت این موتور ۵٫۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و روی خودروهای دنا و سورن ای‌ال‌ایکس نصب خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی