---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 6 آذر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فملی

ملی مس افزایش سرمایه 30 درصدی دارد.تامین مالی "فملی" از محل جذاب سود انباشته و جهت جبران بخشی از مخارج سرمایه گذاری های انجام شده در سنوات گذشته صرف می شود.

گرانیت بهسرام

گرانیت بهسرام به علت شمولیت بیش از 3 سال ماده 141 قانون تجارت بعد از 14 سال حضور از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس شد.

چکارن

شرکت کارتن ایران که 27 آبان ماه اقدام به برگزاری مزایده 20.12 درصد سهام شرکت حریر خوزستان شامل 4 میلیون و 431 هزار و 498 سهم به ارزش پایه کل 10 میلیارد تومان کرده بود،اعلام کرد: پس از بررسی پیشنهادهای ارائه شده در کمیسیون معاملات، پیشنهاد ۱۰.۴ میلیارد تومانی کاغذ سازی پارس به عنوان برنده تعیین شد.

شفارا

شرکت پتروشیمی فارابی از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس شد.پتروشیمی فارابی که از 17 مرداد سال جاری به علت عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس تهران،نماد آن تعلیق و متوقف شده،در صورتهای مالی 6 ماهه سال جاری با زیان 326 ریالی هر سهم معادل 4.89 میلیارد تومان و افزایش 71 درصدی زیان نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شده است.

تجارت

بانک تجارت اقدام به برگزاری مزایده ملکی در الهیه تهران به قیمت پایه ۳۰۶ میلیارد تومان کرده است.

بپاس

بیمه پاسارگاد با دریافت مجوز افزایش سرمایه 33 درصدی در مرحله اول،می تواند سرمایه فعلی را از 255.1 به 340.2 میلیارد تومان برساند.59.5 میلیارد تومان معادل 23 درصد از تامین مالی "بپاس" از محل سود انباشته و 25.5 میلیارد تومان معادل 10 درصد از محل سایر اندوخته ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

وخاور

بانک خاورمیانه،مجوز افزایش سرمایه 17 درصدی از محل جذاب سود انباشته را از سازمان بورس گرفت.تامین مالی این بانک بورسی با هدف بهبود کفایت سرمایه و افزایش سقف  فردی تسهیلات و تعهدات صورت می گیرد.

کچاد

شرکت چادرملو گزارش عملکرد آبان و ۸ ماهه سال جاری را منتشر کرد و رشد ۱۲۴ درصدی فروش را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند.

پارس جنوبی

وزیر نفت با اشاره به خروج شرکت توتال فرانسه از پروژه توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: سی‌ان‌پی‌سی چین به طور رسمی جایگزین توتال شده‌ است.

غشهد

شرکت شهد ایران مجوز افزایش سرمایه 319 درصدی را اخذ کرد."غشهد"می تواند از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه فعلی را از 20 به 83.8 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141 اعمال می شود.

ذوب آهن اصفهان برنده مناقصه وزارت راه شد

ذوب خبر داد: علاوه بر شرکت راه‌آهن با وزارت راه هم برای فروش ریل وارد مذاکره شده‌ایم و حتی برنده مناقصه آنها شده‌ایم .در مورد صادرات ریل شمش هم اقداماتی انجام شده است  و خبرهای خوبی پس از قطعی شدن از طریق کدال اطلاع داده می‌شود.مدیرعامل ذوب به تولید ریل مترو  از جمله UIC55 اشاره کرد و گفت: با شرکت‌های مختلف مترو شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، قم و مشهد وارد مذاکره شده‌ایم.

دعبید

داروسازی عبیدی که با دریافت مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی از سود انباشته و آورده نقدی، برای 9 آذر آماده برگزاری مجمع فوق العتاد شده از عرضه یک محصول جدید خبر داد."دعبید" اعلام کرد محصول جدید با نام Neotadin با قیمت 860 تومانی هر بسته درماه جاری به بازار عرضه می شود.این شرکت می تواند از دو محل سود انباشته 150 درصدی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی 50 درصدی ، سرمایه 67.2 میلیارد تومانی به 134.4 میلیارد تومان برساند.

اجرای توقف ناشی از نوسان ۲۰ و ۵۰ درصدی

مدیریت عملیات بازار بورس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مصوبه مورخ ۶ آبان سال ۹۷ هیات مدیره سازمان بورس مبنی بر اصلاح برخی از مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران، از روز شنبه مورخ ۱۰ آذر مصوبه فوق درخصوص توقف ناشی از نوسان قیمت سهام بیش از 20 درصد طی 5 روز معاملاتی متوالی، نوسان قیمت سهام بیش از 50 درصد طی 15 روز معاملاتی متوالی و فرآیند تعلیق و بازگشایی نماد اجرایی خواهد شد.در صورتی که قیمت پایانی سهمی طی 5 روز متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت، بیش از 20 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد، نماد برای 60 دقیقه در وضعیت مجاز ممنوع قرار می‌گیرد.طی این مدت، سفارش‌گیری انجام می‌شود و در صورتی که ناشر اطلاعات با اهمیت گروه الف و یا ب را منتشر کند، نماد متوقف می‌شود. در غیر این صورت معاملات پس از 60 دقیقه آغاز می‌شود.درصورتی که قیمت پایانی سهمی طی 15 روز متوالی بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد متوقف می‌شود و حداکثر دو روز کاری با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی