---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 5 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"شفا"

سرمایه گذاری شفا دارو که برای دومین بار در بورس پذیرش و درج نماد شده ، اقدام به برگزاری جلسه معارفه می کند تا طی روزهای آینده، آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام معادل 117 میلیون و 943 هزار سهم شود.مدیران و مسئولان این شرکت وابسته به بانک ملی، ساعت 15 فردا یکشنبه آخرین وضعیت "شفا" را در مدیریت بهره وری سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، به سهامداران اعلام می کنند.

ثنور

شرکت سرمایه گذاری کوه نور ،مجوز افزایش سرمایه 765 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را به 86.7 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "ثنور" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه ای سرمایه گذاری بلند مدت اعمال می شود.
خاور
ایران‌خودرو و بنز آلمان در شرایطی حدود دو سال پیش تفاهم‌نامه همکاری مشترک خود را امضا و چند ماه بعد قراردادی را نیز در حوزه محصولات تجاری با یکدیگر منعقد کردند که دو طرف طی نیمه اسفند امسال، قراردادی نیز در حوزه موتورسازی امضاخواهندکرد.

ساینا

نماد معاملاتی شرکت صنایع بهداشتی ساینا جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 07/12/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ایران خودرو
 در خبرها آمده که ایران‌خودرو قصد دارد از امروز هفت هزار میلیارد ریال اوراق مرابحه منتشر کند. آن‌طور که معاون مالی ایران‌خودرو عنوان می‌کند، این اوراق با سررسید چهار ساله در اختیار قطعه‌سازان قرار خواهد گرفت تا ضمن تسویه بخشی از مطالبات آنها، ظرفیتی جدید برای تامین قطعه نیز ایجاد شود.

پست‌بانک

اعلام نام پست‌بانک به عنوان بانک  مجری پایلوت ارز دیجیتال بومی.

شپلی
بر اساس خبرها یک پارت AN  وارد بندر ماهشهر گردید و در مخازن شرکت خدمات بندری ذخیره و انبار شد، این محموله بعد از طی تشریفات گمرگی وارد شرکت پلی اکریل خواهد شد تا تولید انجام شود.

ولساپاح

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی حق تقدم شرکت لیزینگ رایان سایپا با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف خواهد شد.

لبنی
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با انتشار اطلاعیه‌ای از کاهش قیمت برخی لبنیات پرمصرف مانند شیر، ماست و پنیر و بازگشت آنها به نرخ های قبلی خبر داد.
فولاد
قیمت های صادراتی فولاد ایران در بازارهای جهانی از رشد مطلوب برخوردار بود. قیمت بیلت با۱۵ دلار رشد به ۵۱۰ دلار رسیده است. شاخص قیمت بیلت صادراتی ایران FOB دیروز رقم 495 تا510دلار را نشان میدهد که رشد 2.9درصدی هفتگی (از 5دلار الی 15دلار) بستگی به نحوه پرداخت را نشان میدهد حوزه GCC هم اکنون مشتری اصلی بیلت ایران است.

خرینگ

ایران خودرو به وکالت از شرکت قطعات اتومبیل ایران و گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو ، اقدام به عرضه بلو5 50.2 درصدی "خرینگ" معادل 223 میلیون و 396 هزار و 232 سهم می کند.قیمت پایه فروش هر سهم این عرضه 3223 ریال و به ارزش 72 میلیارد تومان تعیین شده که به صورت یکجا و 10 درصد نقد و باقی اقساط 5 ساله در بورس عرضه خواهد شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی