---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 5 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

وتوصا
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران از تبدیل شدن این شرکت سرمایه گذاری به هلدینگ خبر داد

بانک صادرات

بانک صادرات ضمن تعیین تکلیف بیش از ۸.۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات غیرجاری در سال ۹۶، اقدام به وصول نقدی بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان از مطالبات کرد.

پتروشیمی جم
"جم" مبلغ 554 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به ماه گذشته افزایش 6 درصدی و نسبت به فروردین سال گذشته افزایش 41 درصدی نشان می دهد.نرخ فروش پلی اتیلن سنگین به عنوان محصول اصلی شرکت در فروردین ماه نسبت به ماه گذشته افزایش 21 درصدی داشته است.

فولاد خراسان

"فخاس" در فروردین ماه 97 به مبلغ فروش 137 میلیارد تومان دست یافته که در مقایسه با فروردین سال 96 با رشد 86 درصدی همراه بوده اما در مقایسه با اسفند 96 با کاهش 36 درصدی همراه بوده است.این شرکت بورسی از منظر مقدار در ماه نخست سال 97 موفق به فروش 67244 تن محصول شده که نسبت به مقدار فروش فروردین 96 با رشد 5 درصدی همراه بوده است.نرخ فروش محصولات سبک ساختمانی که اصلی ترین محصول شرکت است در فروردین 97 در مقایسه با اسفند 96 با رشد 4 درصدی همراه بوده است.

شیر

رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه ۷۶ میلیاردتومان از فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات به کارخانجات پرداخت شده است، گفت: خرید توافقی شیرخام هنوز ادامه دارد اما میزان آن کاهش یافته و هم اکنون در دو الی سه استان این کار انجام می شود.  وی افزود: باید این مساله را پیگیری کنیم تا دولت مجددا حجم خرید را افزایش دهد و دامداران متضرر نشوند.  مقدسی اضافه کرد: در حال حاضر کارخانجات لبنی شیرخام را از دامداران بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان خریداری می کنند ضمن اینکه پیشنهاد تعیین نرخ جدید برای شیرخام که سال گذشته به دولت  ارائه شده بود همچنان در ستاد تنظیم بازار در حال بررسی است.

فولاد آلیاژ ایران

"فولاژ" در این ماه موفق به فروش 53 میلیارد تومان شده است. محصول اصلی شرکت فولاد آلیاژی است که در ماه نخست سال جاری، 48  میلیارد تومان از این محصول را به فروش رسانده است.مقدار فروش شرکت نسبت به فروردین ماه 96 کاهش63 درصدی و نسبت به اسفند ماه کاهش 52 درصدی داشته است.همچنین نرخ فروش محصول اصلی نسبت به اسفند سال گذشته با رشد 7 درصدی همراه بوده است.

بایکا

نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 09/02/1397 در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.

باما

علی رغم تولید 1100 تن کنسانتره سولفور سرب و 2200 تن کنسانتره سولفور روی "کاما" ، مقدار فروش این دو محصول صفر است.مقدار فروش کربنات روی 2162 تن است که از موجودی انبار بوده است. نرخ فروش هر تن کربنات روی 1.35 میلیون تومان بوده که نسبت به اسفند ماه کاهش 8 درصدی دارد.کل مبلغ فروش این شرکت بورسی در فروردین ماه 3.2 میلیارد تومان بوده که مبلغ 209.5 میلیون تومان مربوط به فروش سایر تولیدات شرکت است. همچنین فروش سولفور روی به مبلغ 389.6 میلیون تومان بابت نهایی شدن عیار مقادیر قبلی است که در فروردین ماه فاکتور نهایی آن صادر شده است.

چدن سازان

میزان تولید غلتک 734 تن و مقدار فروش 437 تن بوده،همچنین میزان تولید بوش و سایر محصولات به ترتیب 25 و 57 تن است. مقدار تولید و فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است. مقدار تولید و فروش غلتک در فروردین ماه سال گذشته به ترتیب 453 و 155 تن بوده ،نرخ فروش غلتک نسبت به اسفند ماه افزایش 8 درصدی  و در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته افزایش 29 درصدی داشته است.

همراه اول

درپی اتمام دوره مالی منتهی به اسفند سال گذشته و همچنین لزوم انتخاب هیات مدیره جدید همراه اول ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.دو مجمع سالانه و فوق العاده "همراه" ساعت 9 و 11 روز یکشنبه 9 اردیبهشت در پژوهشکده نیرو برگزار خواهد شد.

ایران خودرو دیزل
فروش "خاور" در اولین ماه سال 17 میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه گذشته با کاهش 85 درصدی همراه بوده است اما در مقایسه با فروردین 96 که صفر بوده، رشد 100 درصدی داشته است.این شرکت بورسی در ماه مذکور تنها، 28 دستگاه کامیون و کامیونت ، 2 دستگاه مینی بوس و 200 دستگاه وانت تولید کرده و توانسته 200 دستگاه وانت تولیدی را به فروش برساند اما از سایر محصولات فروشی نداشته است. از 17 میلیارد تومان مبلغ فروش شرکت ، 12 میلیارد آن مربوط به فروش قطعات بوده است.

فولاد
بالاخره پس از هجمه های هدفمند زیادی که علیه فولاد مبارکه شد، این عرضه ۴۴ هزارتنی امروز انجام شد و به دلیل قیمت بسیار جذاب، بیش از ۹۳ هزار تن تقاضا برای آن به ثبت رسید به طوری که قیمت پایه با رقابت ۹ درصدی و ۲۲۶ تومان افزایش به ۲۷۴۶ تومان رسید اما هنوز هم ۱۸۲ تومان از قیمت نهایی معامله قبلی ارزان تر است.

فولاد خوزستان
مبلغ فروش "فخوز" در فروردین ماه 97  برابر با 414 میلیارد تومان است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد 27 درصدی همراه بوده اما در مقایسه با اسفند که فروش 884 میلیارد تومانی داشته با افت 53 درصدی همراه بوده است.

از نظر مقداری نیز این شرکت بورسی در ماه نخست سال موفق به تولید 954.395 تن محصولات شده که از این مقدار ، 200.136 تن آن را به فروش رسانده است. این مقدار فروش در مقایسه با فروردین و اسفند 96 به ترتیب با افت 10 و 60 درصدی همراه بوده است.همچنین اسلب و بلوم داخلی خود را نسبت به ماه پیش با رشد 10 و 3 درصدی به فروش رسانده است.

پتروشیمی زاگرس

"زاگرس" در ماه مذکور 218156 تن متانول تولید کرده و 254583 تن را به فروش رسانده است. نرخ فروش هر تن متانول 16852 هزار ریال گزارش شده که نسبت به اسفند ماه کاهش 6 درصدی داشته است.در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته مقدار تولید 24 درصد کاهش و مقدار فروش 5 درصد و نرخ فروش 46 درصد افزایش داشته است.مبلغ فروش کل در فروردین ماه 435.4 میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد رشد کرده است.پیش بینی این شرکت فرابورسی برای سه ماهه ابتدای سال جاری فروش 618145 تن متانول است که تا کنون 41 درصد از آن را به فروش رسانده است.

نفت بهران

"شبهرن" 75میلیاردو 488 میلیون تومان فروش داشته که نسبت به فروردین ماه سال گذشته افزایش 44 درصدی و نسبت به اسفند ماه کاهش 66 درصدی داشته است.عمده کاهش مبلغ فروش نسبت به ماه گذشته به دلیل کاهش در مقدار بوده چرا که نرخ فروش انواع روانکار کمتر از یک درصد کاهش داشته است.

خدمات انفورماتیک

"رانفور" در فروردین ماه موفق به تحقق درآمدی 110 میلیارد تومان انواع خدمات خود (معادل 8 درصد از بودجه کل شرکت) شده است.این شرکت بورسی در سال مالی گذشته مبلغ 1308 میلیارد تومان درآمد داشته که در پیش بینی سال جاری این مبلغ را با افزایش 3 درصدی 1.35 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.همچنین درآمد آن نسبت به ماه گذشته افزایش 6 درصدی و نسبت به فروردین سال گذشته افزایش 17 درصدی داشته است.

نفت سپاهان

"شسپا" در این ماه 141 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به ماه گذشته 16 درصد کاهش را نشان می دهد این در حالی است که مبلغ فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 40 درصدی داشته است.مقدار فروش انواع روانکار این شرکت بورسی در فروردین ماه نسبت به ماه گذشته افزایش و نرخ فروش حدود 8 درصد کاهش داشته است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی