---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

نطرین

بالاخره مشخص شد که عرضه اولیه دیروز ۱۵ درصد عطرین نخ قم لغو شده و به شرط انتشار اطلاعات تکمیلی جدید در کدال امروز انجام خواهد شد.با قیمت 5019 ریالی هر سهم و سهمیه حداکثر هر کد حقیقی و حقوقی 125 سهم.

احتمال گرانی لبنیات

دبیرانجمن صنایع لبنی با بیان اینکه قیمت‌ فرآورده‌های لبنی در بازار گران نشده بلکه به نرخ‌های واقعی نزدیک شده،از ارسال مدارک لازم برای سازمان حمایت جهت افزایش دوباره قیمت خبر داد.

شجم

نماد معاملاتی شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 06/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

محصول اتوماتیک ایران خودرو در عراق

با استقبال مشتریان از محصولات ایران‌خودرو در بازار عراق و تمایل به استفاده از خودرو با گیربکس اتوماتیک، نخستین محموله پارس اتوماتیک به بازار این کشور صادر می‌شود.
عرضه سهام رایتل
به نقل از رایتل، علی‌رغم مذاکره رایتل با سرمایه‌گذاران خارجی در خصوص ارایه خدمات نسل چهارم و پنجم تلفن همراه ، این اپراتور در حال انجام فرآیندهای اخذ مجوز از سازمان بورس برای عرضه بخشی از سهام و حضور فعال در بازار سرمایه در سال 96 است.
آبین
نماد معاملاتی شرکت کشت و صنعت آبشیرین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 06/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

قشرین

شرکت قند شیرین خراسان،درخصوص فروش دو واحد آپارتمان واقع در خیابان شریعتی از طریق مزایده اقدام به شفاف سازی کرد."قشرین" اعلام کرد: با توجه به شرایط و رکود موجود در بازار مسکن،پیش بینی قطعی فروش امکان پذیر نبوده و قیمت نهایی فروش نیز در این لحظه برای شرکت مشخص نیست لذا امکان اعلان اثرات سود و زیان این اقدام هم امکان پذیر نیست.این دو واحد آپارتمان که به مساحت های 129 و 136 متر در خیابان شریعتی،نبش خیابان دولت،برج نگین قلهک واقع شده و ارزش دفتری آن به همراه هزینه های مورد نیاز فروش  مبلغ بیش از 1.362 میلیارد تومان است.

 زلزله تهران مسکن را ارزان می‌کند؟

با وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری تهران و البرز پیش بینی می‌شود علاوه بر توقف شیب ملایم افزایش قیمت،‌ تقاضا برای فروش مسکن در تهران افزایش یابد.کارشناسان برای ماه‌های پایانی سال تداوم روند حاکم بر بازار مسکن یعنی افزایش قیمت‌ها در حد تورم را پیش بینی کرده بودند،‌ البته با وقوع زلزله می‌توان برای دوره سه ماه زمستان پیش بینی کرد که با افزایش تقاضای فروش مسکن، رشد ملایم افزایش قیمت‌ها تقریبا متوقف شود. این مسئله در شرایطی روی می‌دهد که طی ماه‌های اخیر نابسامانی بازارهای اقتصادی رقیب از جمله ارز و طلا باعث شده تا ورود سرمایه به بازار مسکن شدت بگیرد. در این بین ورود تقاضاهای مصرفی نیز به افزایش معاملات منجر شده که احتمالا وقوع زلزله اخیر تعداد آنرا در ماه‌های دی، بهمن و اسفند کاهش خواهد داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی