---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 31 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

رتاپ

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با اعلام راه اندازی سرویس کارت به کارت در اپلیکیشن تاپ، اظهار داشت: با این رویداد کاربران می توانند از بانک های مبدا تحت پوشش به کلیه بانک های عضو شتاب کارت به کارت کنند. در حال حاضر بانک های مبدا تحت پوشش شامل بانک های سینا، دی، شهر، پارسیان ، پست بانک و حکمت ایرانیان هستند.
سیمان اصفهان

شرکت سیمان اصفهان،درحالی قصد دارد با افزایش سرمایه 70 درصدی، 14 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید که با قیمت 1634 تومانی هرسهم صف فروش شد.تامین مالی "سصفها" از محل جذاب سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی صورت خواهد گرفت تا با اخذ مجوز سازمان بورس، آماده مجمع فوق العاده شود.

مارون 

خبرها حاکى از قرارداد همکارى پتروشیمى مارون و لینده آلمان با هدف احداث یک واحد جدید استحصال اتان و تولید اتیلن میباشد که عملیات مهندسى اجراى این طرح ها توسط ژرمن ها آغاز شده است . 

ثاخت

نماد شرکت بین المللی توسعه ساختمان برای برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده دوشنبه این هفته ،امروز بسته می شود."ثاخت" با توجه به مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از سازمان بورس، اقدام به تامین مالی از 300 به 600 میلیارد تومان خواهد کرد.

آسیا سیر ارس
شرکت آسیا سیر ارس یکی از شرکتهای ریلی زیر مجموعه توکا به زودی به جمع شرکتهای حمل و نقل ریلی در فرابورس اضافه خواهد شد.

ستران 

خبرها حاکى از فروش سیمان لوشان در روزهاى آینده از طریق مزایده میباشد تا این شرکت از سبد سیمان تهران خارج شود ، بهاى تمام شده این شرکت ٣ میلیارد تومان میباشد . 
رکیش
کارت اعتباری ایران کیش توانست مجوز افزایش سرمایه 53 درصدی را از سازمان بورس بگیرد تامین مالی 69 میلیارد تومانی "رکیش" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با  2 هدف اجرای طرح توسعه و خرید دستگاه پرداخت الکترونیک صورت می گیرد تا سرمایه فعلی به 200 میلیارد تومان برسد.
پردیس
سرمایه گذاری پردیس، مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان گرفت تا سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"پردیس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها صورت می پذیرد.

وگردش 

به ازای هر سهم 24 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72% افت داشته است.

کرازی

نماد شرکت شیشه دارویی رازی برای برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده دوشنبه این هفته ،امروز بسته می شود."کرازی" برنامه افزایش سرمایه 70 درصدی دارد، در مجمع عادی به طور فوق العاده، هیات مدیره را انتخاب و معرفی خواهد کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی