---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"امید"

شرکت تأمین سرمایه امید از 25 آذر سال 94 به عنوان اولین بنگاه صنعت تأمین سرمایه ،در فهرست نرخ های بازار دوم بورس ثبت و قرار بود سال گذشته در بورس عرضه اولیه شود اما چنین رویدادی رخ نداد اما از قرار معلوم ، واگذاری سهام این شرکت نزدیک شده و مقرر شده جلسه معارفه آن برگزار شود.

آمریکا ۶ بانک ترک را جریمه کرد

آمریکا ۶ بانک ترک را به اتهام نقض تحریم‌های ایران جریمه کرد ۶ بانک ترک به اتهام نقض تحریم ها علیه ایران، با میلیاردها دلار جریمه از سوی آمریکا مواجه هستند.

آپشن

معاون بازار شرکت بورس تهران از شروع رویه جدید برای نخستین بار در بازار سرمایه ایران خبر داد و گفت: از امروز معاملات برخط قراردادهای اختیارمعامله (آپشن) بر روی سهام فولادمبارکه آغاز می شود.

کرمان

سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان که قصد افزایش سرمایه 900 درصدی از محل جذاب سود انباشته را داشت ، با عدم موافقت سازمان بورس روبرو شد و با مجوز 200 درصدی صادره سازمان از سود انباشته اماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

بیمه دانا

بیمه دانا درحالی 17 مرداد سال جاری پیشنهاد افزایش سرمایه 145 درصدی را اعلام کرد که با عدم موافقت سازمان بورس روبرو شد، از این رو در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 47 درصدی،سرمایه فعلی را از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی به 150 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "دانا" با هدف اتخاذ تصمیمات مقتضی در مجمع فوق العاده صورت می گیرد.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی