---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 3 اردیبهشت ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ختوقا
شرکت قطعات اتومبیل ایران که درخواست افزایش سرمایه 499 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داده بود توانست مجوز 464 درصدی را از سازمان بورس اخذ کند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شود."ختوقا" می تواند سرمایه فعلی را از 110 به 620.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

آمار عجیب و قابل توجه تزریق نقدینگی حقیقی ها به بازار
بررسی ها نشان می دهد خالص ورود نقدینگی حقیقی ها به بازار در سال گذشته حدوده 31 هزار میلیارد بوده در حالی که در فروردین ماه بیش از 19 هزار میلیارد تومان نقدینگی(معادل 61 درصد کل نقدینگی سال قبل) به بورس وارد شده است.

شصدف
شرکت دوده فام از برنامه افزایش سرمایه 250 درصدی خبر داد ."شصدف" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 20 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف بهبود سرمایه در گردش، تقویت جریانات نقدی و بهبود جریان سودآوری شرکت خواهد شد.

وسدید
گروه صنعتی سدید درخصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های زیرمجموعه خبر داد."وسدید" اعلام کرد: شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر (با مالکیت ۷۰ درصدی) اقدام به انعقاد قرارداد فروش لوله با پیمانکاران وزارت نفت به مبلغ ۲۳ میلیون یورو کرده است. این قرارداد تأثیر در کاهش زیان انباشته شرکت فرعی و به تبع آن کاهش زیان تلفیقی گروه خواهد داشت.

شستا

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از روز شنبه مورخ 1399/01/30 تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 الی 12:30) معامله نخواهند شد.زمان انجام معامله در نماد مذکور از ساعت 13:31 الی 14:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

 تملت،زکوثر،صبا،شگویا

نماد معاملاتی شرکت های تملت،زکوثر،صبا،شگویا از روز شنبه مورخ 1399/01/30 تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی (08:30 الی 12:30) معامله نخواهند شد.زمان انجام معامله در نمادهای مذکور از ساعت 12:35 الی 13:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

میدکو
شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه از برنامه افزایش سرمایه 69 درصدی خبر داد."میدکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 3.55 به 6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین منابع مالی برای سرمایه گذاری و حفظ موقعیت در شرکت های سرمایه پذیر از طریق پشتیبانی مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های تابعه شود.

وملل

شرکت اعتباری ملل از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 65 درصدی خبر داد."وملل" درصدد است سرمایه فعلی را از 606 به هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس درصورت موافقت سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد.این موسسه اعتباری تامین مالی را به منظور دستیابی به اهداف توسعه ای، افزایش توان رقابت پذیری ، افزایش نسبت کفایت سرمایه و کاهش ریسک ناشی از آن صورت داده است.

شپارس

شرکت بین المللی محصولات پارس از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 70 درصد خبر داد."شپارس" در نظر دارد  سرمایه فعلی را از 51.5 به 87.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین سرمایه در گردش مورد نیاز تولید شود.

چکاپا

شرکت کاغذ پارس مجوز افزایش سرمایه 298 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد."چکاپا" که درخواست افزایش سرمایه 321 درصدی داده بود، توانست موافقت سازمان بورس را برای 298 درصد این تامین مالی بگیرد تا سرمایه فعلی را از 235.5 به 935.8 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.بخش عمده ای از مبلغ افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی های استهلاک پذیر است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی