---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

فایرا

آلومینیوم‌ ایران‌ اعلام کرد سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته با 78 درصد افزایش از 68 به 121 ریال رسیده و همه این رقم هم در عملکرد 12 ماهه محقق شده است.آلومینیوم‌ایران‌ علت این افزایش سود را رشد نرخ فلزات در بورس لندن (LME) اعلام کرد.

خودروسازان

یک رسانه با اعلام برنامه‌های جدی خودروساز شاخص هیوندایی کره‌، مدعی شد حضور خودروسازان فرانسوی در ایران قطعی شده و این گروه با اقدام یک جانبه آمریکا مقابله خواهند کرد.

ددام

افزایش بیش از 33 درصدی زیان هر سهم سال مالی اسفند جاری داروسازی زاگرس فارمد پارس

احتکار 90 هزار خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی وضعیت بازار فروش خودروهای تولید داخل و ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر احتکار 90 هزار خودرو با حضور خودروسازان در نشست فردا خبرداد.

سرمایه‌گذاری‌بوعلی‌

در پی اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه سرمایه‌گذاری‌بوعلی‌، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.این شرکت سه شنبه جاری برای تصویب صورت های مالی ، اقدام به برگزاری مجمع سالانه خواهد کرد.

سوئیفت

اگر اتحادیه اروپا حاضر به اخراج مجدد ایران از سوئیفت نشود، آمریکا ممکن است سوئیفت را تحریم کند اما این اقدام می تواند برای منافع آمریکا مضر و دارای تبعات برای سیستم مالی جهانی باشد.

غگلستا

نماد معاملاتی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 01/03/1397 در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی