---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 آذر :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


آپ
 خبرها از ارائه دو محصول جدید این شرکت در نمایشگاه الکامپ حکایت دارد

سیمانیها

شنیده شده که امارات صادرات سیمان خود را ۵۰ درصد پایینتر از ایران صادر میکند و عملا بازار ایران را گرفته !گویا ایران قصد ساخت کارخانه سیمان برای کشور عراق را هدف گذاری جدید خود کرده است !

کتوکا

شرکت صنایع نسوز توکا برنامه افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران برای خرید سهام یک شرکت و اجرای طرح توسعه را اعلام کرد.

افزایش سرمایه

طبق قوانین سازمان بورس، شرکت هایی که در بازار دوم بورس هستند باید سرمایه حداقل ٢٠٠ میلیارد ریالی داشته باشند.

خودرو

گفته می شود خودرو قصد دارد افزایش سرمایه دهد و لیکن برابر با قوانین سازمان بورس چون زیان انباشته دارد مجوز اینکار را ندارد بنابراین می بایست به فروش دارایی اقدام نمایدو در صورتهای مالی خودش را سود ده نشان دهد ت ابتواند مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس بگیرد.

آسان پرداخت

معروف به "آپ" که با سرمایه 100 میلیارد تومانی ، سود هر سهم را 1468 ریال پیش بینی کرده بود، اقدام به افزایش 20 درصدی این متغیر مهم کرد و برای هر سهم 1760 ریال سود پیش بینی کرد.

کاغذ سازی کاوه

درآمد هر سهم سال مالی اسفند جاری را با 301 ریال سود همراه کرده بود در نیمه اول سال مجبور به تغییر 180 درجه ایی شد و به جای سود به زیان 404 ریالی رسید و 59 درصد معادل 240 ریال را هم در 6 ماه اول سال محقق کرد. 

مواد ویژه لیا

با تعدیل مثبت 82 درصدی سود سال مالی مرداد 96 گل کاشت و برای هر سهم 554 ریال سود پیش بینی کرد و در عملکرد سه ماهه 53 درصد معادل 291 ریال را محقق کرد.

داروسازی عبیدی
 اولین سود هر سهم سال مالی آذر 96 را با 19 درصد رشد نسبت به سود 758 ریالی سال مالی قبل ، 904 ریال پیش بینی کرد.

سپاهان

خبرها حاکى از تولید روغن موتور جت در ایران و نهایى شدن قرارداد با چند شرکت بین المللى میباشد .
دلقما
 شایعات از تعدیل مثبت این شرکت داروسازی با توجه به فروش مناسب در 2ماه اخیر حکایت دارد
رکیش
 شنیده ها از پروژه نصب اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی در تاکسی ها توسط این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
شسینا

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد.گویا طرح توسعه این شرکت بزودی راه اندازی خواهد شد

پکرمان

بارز کردستان در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تولید محصول نیمه ساخته آن از سال گذشته آغاز شده است. طبق برنامه قرار است اواخر سالجاری بهره برداری از آن آغاز شده و در سال‌های ۹۶و۹۷ به بهره برداری کامل برسد.با بهره‌برداری از این کارخانه، ۴۲ هزارتن به تولید تایرهای رادیال سواری در گروه افزوده خواهد شد.

سیمان فارس و خوزستان

سود هر سهم سال مالی اردیبهشت آینده را با 9 درصد کاهش از 89 به 81 ریال رساند.

لینیاتی ها

مدیرعامل اتحادیه دامداران ایران خبرداد: افزایش بی‌سروصدای نرخ برخی محصولات لبنی در بازار/ کارخانجات شیر خام را ۱۲۰۰ تومان می‌خرند/ علیرضا عزیزاللهی؛ مدیرعامل اتحادیه دامداران ایران گفت: نه تنها مصوبه افزایش قیمت خرید شیر خام به ۱۴۴۰ تومان اجرا نشده بلکه دو ماه است که کارخانجات با وجود افزایش قیمت محصولات لبنی شیر خام را از دامداران ۵۰ تومان کمتر یعنی ۱۲۰۰ تومان می‌خرند.

شاوان

پالایشگاه نفت لاوان در کاهش تولید نفت‌کوره و تولید به صورت وکیوم باتوم تا مرز ۱۶٫۷ درصد مقام نخست را ازآن خود کرد.

کشتیرانی

قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار میلیارد ریالی در بنادر کشور امضا شد/با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در ۸ بندر کشور امضا شد

شکربن
 شنیده ها ازمدیر فروش شکربن از افزایش قیمت فروش دوده صنعتی در این شرکت حکایت دارد
سهگمت
 شنیده ها از صادرات سیمان توسط این شرکت به سومالی و عمان حکایت دارد

روی
اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت توسعه معادن روی ایران گفت: رکورد تولید شمش روی در گروه توسعه معادن روی ایران در چهارشنبه گذشته شکسته شد بطوریکه توانستیم در یک روز ۳۱۰ تن شمش روی تولید کنیم که طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است. مدیر عامل توسعه معادن روی ایران گفت: در حال حاضر طرح فراوری و استحصال از کیک‌های باطله در شرکت کالسیمین با هدف تولید سالانه صد هزارتن کنسانتره روی با عیار ۲۰درصد و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و تا سال ۹۵ به بهره برداری می رسد. وی در مورد آینده قیمت روی افزود: طبق پیشبینی های صورت گرفته قیمت روی به زیر ۲۴۰۰ دلار نمی آید.
حمل و نقلی
جید بابایی دبیر سابق انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی با حضور در برنامه پایش شب گدشته گفت: وضعیت توسعه حمل و نقل ریلی در دهه ۷۰ بعد از انقلاب اسلامی سالانه ۱۷۸ کیلومتر ، در دهه ۸۰ سالانه حدود ۳۴۳ کیلومتر و در ۵ سال گذشته به ۱۳۳ کیلومتر رسیده است. بابایی در پاسخ به این سوال که چرا در دهه ۹۰ توسعه حمل و نقل ریلی کاهش یافته است ، گفت: با توجه به این که در سال ۹۵ هستیم ما ۱۳۳ کیلومتر توسعه حمل و نقل ریلی که مربوط به برنامه پنجم است را تا پایان سال ۹۴ داشته ایم و در حال حاضر پروژه های ۱۰ هزار کیلومتر شبکه در حال ساخت داریم. آنچه که در سند چشم انداز داریم در سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰ سال دیگر باید حدود ۲۵ هزار کیلومتر شبکه ریلی داشته باشیم که در حال حاضر ۱۰۵۰۰ کیلومتر شبکه ریلی داریم.
فولاد مس
ارزش صادرات معدنی و صنایع معدنی در ۸ ماه سال ۹۵ با رشد بیش از ۳۴درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شد. در این مدت زنجیره فولاد با بیشترین ارزش و زنجیره مس با بیشترین رشد، پیشتاز صادرات شدند در این مدت ۴٫۳ میلیون تن فولاد به خارج کشور صادر شد که بیش از تناژ صادراتی ۱۲ ماه سال گذشته است.
شاوان
پالایشگاه لاوان در کاهش تولید نفت‌کوره و تولید به صورت وکیوم باتوم تا مرز ١۶,٧ درصد مقام نخست را ازآن خود کرد. با توجه به شرایط بازار و بی‌ارزش شدن نفت‌کوره و سیاست کاهش تولید این فرآورده به دلایل زیست‌محیطی، شرکت پالایش نفت لاوان از سال ٩١ تا ٩٢ با خصوصی‌شدن این پالایشگاه و نبود نقدینگی و ضرردهی به سمت تولید فرآورده‌های با ارزش حرکت کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی