---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

فولاد و هرمز

فولاد مبارکه و زیر مجموعه مهم آن یعنی فولاد هرمزکان ، عملکرد ۶ ماهه را با تعدیل سود ۷۰ و ۶۰ درصدی همراه کردند

زامیاد

با تولید ۱۸۵ دستگاه انواع وانت و کامیون، رکورد تولید در شرکت زامیاد شکسته شد.معاون تولید شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس تقاضای موجود در بازار، برنامه ریزی لازم را به منظور افزایش تولید در شرکت زامیاد آغاز کرده ایم و با کار تیمی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی توانستیم رکوردی کم نظیر در تولید روزانه محصولات به ثبت برسانیم.

خساپا

طبق جدیدترین بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش این گروه خودروساز، قیمت 7 محصول سایپا از امروز افزایش یافت که این رشد قیمت در مورد سراتو معادل 5 میلیون تومان و در مورد چانگان معادل 3 میلیون تومان بوده است.

پدرخش

در پایان معاملات امروز، نماد شرکت درخشان تهران بسته می شود."پدرخش" 5.1 میلیارد تومانی که اشخاص حقیقی در ترکیب سهامداری آن حاضرند، ساعت 14:30 دقیقه روز دوشنبه جاری اول آبان ، برای انتخاب هیات مدیره ، مجمع عادی بطور فوق العاده ایی را برگزار خواهد کرد.

ددام

"ددام" در حالی سود هر سهم اسفند جاری را با سرمایه 10.6 میلیارد تومانی، 5 ریال پیش بینی کرده بود که این متغیر را با 200 درصد افزایش به 15 ریال (به علت تغییر در ترکیب بهای تمام شده و کاهش هزینه های مالی ) رساند اما به دلیل اینکه این تعدیل ، کمتر از 5 تومان بود، نماد این شرکت بسته نشد و امروز سهام آن بدون تغییر در قیمت پایانی 461 تومانی هر سهم در حال معامله است.
سنگ آهن
تحلیلگران معتقدند قیمت سنگ آهن به تدریج افزایش خواهد یافت و در پایان سال قیمت هر تن از این ماده خام به ۷۰ دلار خواهد رسید.

خموتور

"خموتور"سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را با 88 درصد رشد ، از 43 به 81 ریال افزایش داد و در نیمه اول سال هم هم 64 درصد معادل 52 ریال از این سود را محقق کرد.این شرکت وابسته به تراکتورسازی ایران، دلایل افزایش سود را ناشی از کاهش هزینه های مالی و افزایش رقم فروش به علت تغییر در تعداد و ترکیب فروش اعلام کرده است.

کتوکا

یک سهامدار حقوقی شرکت صنایع نسوز توکا ، ۵.۳۳ درصد سهام این شرکت فرابورسی را به قیمت پایه هر سهم 350 تومان آماده عرضه کرده است.این بلوک با ارزش پایه 2.8 میلیارد تومانی ، چهارشنبه جاری سوم آبان توسط کارگزاری مبین بازار سرمایه در بازار دوم معاملات فرابورس انجام خواهد شد.

سدور
قطعی شدن مشارکت کره ایی ها در ساخت سد بختیاری بزرگترین سد قوسی بتنی جهان

عرضه اولیه آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک که اخیرا" در بورس تهران پذیرش و درج نماد شده ، اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به ۵ سال قبل کرد تا آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در روزهای آینده شود."آسیاتک" که با سرمایه 30 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران حضور خواهد داشت، صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیات مدیره مربوط به سال مالی اسفند و مربوط به سال های 90 تا 95  به همراه آخرین تغییر و تحولات مربوط به هیات مدیره را در کدال کرده و باید منتظر اطلاعات سال مالی جاری بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی