---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه دریشمک

قرار است اول مهر، 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.این عرضه شامل 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم "دریشمک" است که به روش ثبت سفارش و در محدوده قیمتی 6607 تا 6740 ریال و با سهمیه 200 سهم برای هر کد حقیقی و حقوقی ، انجام خواهد شد.

فروش نفت

میانگین فروش روزانه نفت ایران بالاتر از دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه شده و درآمدهای نفتی از مرز ۲۳ میلیارد دلار گذشته است.

عرضه اولیه حاسا

شنیده میشود شرکت آسیا سیر ارس با نماد حاسا بزرگترین شرکت زیرمجموعه هلدینگ توریل طى روزهاى آینده عرضه اولیه میشود.

اوان

سهام شرکت مبین وان کیش از روز شنبه با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 10 درصد و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج در بازار دوم فرابورس ایران صورت می پذیرد.

قرارداد ایران و روسیه

در تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شورای توسعه اقتصادی روسیه صورت گرفت، قراردادی دو میلیارد دلاری تولید مشترک هزار واگن با کاربری‌های مسافری، باری و چند قرارداد دیگر به امضا رسید.

پتروشیمی

با حذف معافیت مالیاتی صادرات مواد معدنی، پیش بینی می شود معافیت های مالیاتی صادرات محصولات پتروشیمی نیز حذف شود.

فولاد خراسان-بانک کشاورزی

بانک کشاورزی قصد دارد ۱.۸۸ درصد از سهام فولاد خراسان را واگذار کند تا در صورت انجام معامله از ترکیب سهامداری این شرکت ۸۰۰ میلیارد تومانی خارج شود.

سنگ آهن
پس از مدتی وقفه خریداران سنگ آهن در چین دوباره به بازار برگشته اند از این رو قیمت این ماده اولیه روز گذشته مجددا کمی بالا رفت.

محصول جدید ایران خودرو

معاون ایران خودرو با اشاره به رونمایی از محصول جدید با عنوان هایما اس ۵ گفت: این خودرو از دیگر کراس اوورها قدرت بیشتری دارد و قیمت آن بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان متفاوت خواهد بود.
فملی
محسن بازارنوی، معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: تأخیر در راه‌اندازی کوره فلش مجتمع مس سرچشمه، تأثیری در پیش‌بینی سود و زیان شرکت مس در سال جاری ندارد.
سیمان
یک کارشناس صنعت سیمان با بیان به اینکه هنوز گشایشی در تغییر تعرفه سیمان صادراتی ایران به بازار عراق صورت نگرفته است، گفت: با وجود اعمال تعرفه های بالا برخی از صادرکنندگان به سختی و برای از دست ندادن بازار خود اقدام به صادرات سیمان به عراق می‌کنند . هم اکنون تعرفه صادرات سیمان به عراق 45 درصد است اما تعرفه صادارت سیمان عربستان به عراق حدود 17 درصد اعلام شده است.

ذوب آهن

شرکت ذوب آهن، در گزارش مربوط به عملکرد واقعی سه ماه اول سال جاری ( حسابرسی نشده ) درآمد هر سهم را با تعدیل 114 درصدی همراه کرد و از زیان به سود ، تغییر وضعیت داد."ذوب" اولین درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه بیش از 3.3 هزار میلیارد تومانی، 35 ریال زیان پیش بینی کرده و در عملکرد سه ماه اول سال هم برای هر سهم 20 ریال زیان محقق کرده بود اما در گزارشی که امروز منتشر شده ، برای هر سهم 5 ریال سود پیش بینی کرده است.

های وب

معاون بازار شرکت بورس تهران با اشاره به نتیجه بررسی های انجام شده در مورد معاملات دیروز سهام "های وب" اظهار داشت: بعد از جمع آوری اطلاعات و بررسی ها ، مشخص شد در معاملات دیروز سهام این شرکت اصل انصاف و دسترسی همگان رعایت نشده و در برابر امکان خرید معامله گران آنلاین، معامله گران ثابت شرکت های کارگزاری، قادر به ورود سفارش و خرید نشده اند.بنابراین مقرر شد کلیه معاملات دیروز "های وب" شامل بیش از 1.64 میلیون سهم باطل شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی